اصفهان

مرحله نهایی لیگ مسابقات پنج‌گانه سپاه در اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، پنجمین مرحله نهایی لیگ نظامی مسابقات پنجگانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به میزبانی لشکر ۱۴ امام حسین(ع) در اصفهان برگزار شد.

سردار حمید سرخیلی، رئیس هیات پنجگانه نظامی سپاه گفت: این مسابقات در رشته‌های تیراندازی سرعت و دقت، میدان موانع، شنا، دو هشت کیلومتر و پرتاب نارنجک برگزار شد و دوره‌های قبل نیز به میزبانی استان‌های مشهد، رشت، ارومیه و کرمانشاه برگزار و مرحله نهایی دوره لیگ پنجگانه به میزبانی لشکر ۱۴ امام حسین(ع)اجرا گردید.

وی افزود: شرکت کنندگان در این مسابقات از قرارگاه منطقه‌ای کل کشور و سپاه‌های استانی انتخاب  و هشت تیم در این دوره مسابقات شرکت کرده‌اند و منتخبان این دوره از مسابقات جهت شرکت در اردوی تیم ملی جهت مسابقات المپیک نظامی جهان(سیزم) معرفی خواهند شد.

سرخیلی با اشاره به اینکه روز اول مسابقات در رشته تیراندازی ۲۰۰ متر در دو حالت سرعت و دقت انجام می‌شود، یادآور شد: عصر روز اول مسابقات نیز رشته میدان موانع با ۲۰ آیتم رقابت خواهند کرد و در روز دوم مسابقات پنجگانه سپاه پاسداران رشته شنا و پرتاب نارنجک در صبح و عصر برگزار و در روز پایانی نیز دو هشت کیلومتر صحرانوردی برگزار گردید. 

رئیس هیات پنجگانه نظامی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: بعد از مسابقات پنجگانه سپاه، مسابقات سراسری سپاه بین یگان‌های سپاه، مردم پایه، نیروی زمینی، نیروی دریایی و هوایی برگزار خواهد شد و در سال گذشته نیز ۶۳ تیم در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: رشد مسابقات سپاه در پنج دوره استان‌های قبلی، نشان از رشد بسیار بالا این مسابقات داشته است و امیدواریم در پایان نتایج بسیار خوب و خروجی این دوره مسابقات لیگ سپاه پاسداران برای نیروهای مسلح مؤثر باشد.

سرخیلی در ادامه عنوان داشت: با توجه به میزبانی بسیار عالی این دوره ازمسابقات توسط لشکر ۱۴ امام حسین(ع) امیدواریم شرکت کنندگان و میهمانان عزیز خاطره خوشی را از این دوره مسابقات داشته باشند و با صحت و سلامت به استان‌های خود بازگردند.

رئیس هیأت پنجگانه نظامی سپاه پاسداران در پایان بیان داشت: آنچه که باعث شده است لیگ پنجگانه برگزار شود اثر بخشی این مسابقات در ارتقا یگان رزم سپاه پاسداران و نیروهای مسلح است.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا