گلستان

مردم از روحانیون علم همراه عمل می‌خواهند/ روحانیون به مردم نشان دادند که پابه کار انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از گرگان، آیت‌الله سیدمیرتقی حسینی گرگانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج طلاب و روحانیون که در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: درصورتی علم در جامعه ماندگار می شود که عمل همراه آن باشد مردم روحانیون را الگوی خود قرار می دهند و از روحانیون انتظار علم همراه عمل دارند.

وی تصریح کرد: در کتاب و مجامع اهل تسنن آمده است که از روحانیون به عنوان ستاره درخشان یاد شده است عالم در صورتی در جامعه موفق است که با علمش نورافشانی کند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه عالم باید مبسوط الید باشد، ابراز کرد: روحانیون باید فردی خالص، باقدرت و توانا باشد و اگر در جامعه امر کند به او توجه کنند.

* روحانیون به مردم نشان دادند که پابه کار انقلاب هستند

حسینی‌گرگانی با بیان اینکه در دوران انقلاب، روحانیون پرچمدار بودند، خاطرنشان کرد: روحانیون به مردم نشان دادند که پابه کار انقلاب هستند اگر عالمی به وظیفه خود عمل نکند یا مشکل دین دارد یا مشکل اعتقادی.

وی از بسیج به عنوان یک ارزش یاد کرد و افزود: بسیج جزو مقدمات و مبادی است ما باید از فرصت پرارزش و پرقیمت بسیج بهره ببریم.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه امروز روز تحقق بسیج طلاب است، یادآور شد: شهدا به بسیج قیمت و ارزش دادند نقش شهدا در تشکیل انقلاب اسلامی بسیار والا است.

* استان گلستان حدود ۷۷ شهید طلاب را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است/ ۳ هزار ایثارگر و جانباز روحانی در گلستان وجود دارد

وی گفت: استان گلستان حدود ۷۷ شهید طلاب را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و ۳ هزار ایثارگر و جانباز روحانی در گلستان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از گرگان، در پایان این مراسم از ۶ طلاب پزشک‌یار که در زمان شیوع ویروس کرونا در بیمارستان‌های گلستان حضور داشتند تجلیل شد همچنین از برخی از خانواده‌های روحانیون نیز تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/۸۳۰۱۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا