چهارمحال و بختیاری

مردم با حضورخود در صحنه بار دیگر باآرمان‌های امام خمینی و رهبری تجدید بیعت نمودند

مردم با حضورخود در صحنه بار دیگر باآرمان‌های امام خمینی و رهبری تجدید بیعت نمودند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، مصطفی حیدری در یکصد و شصت‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد با قدردانی از حضور گسترده و پُرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه افزود: مردم با حضور خود در صحنه بار دیگر از جمهوری اسلامی ایران دفاع و با آرمان‌های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهداء تجدید بیعت کردند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: اکنون مسوولان کشور در سطح ملی و استانی موظفند با خدمات‌رسانی به‌موقع و اطلاع‌رسانی شفاف، دین خود را به مردم ادا کنند.

وی حضور شهدای گمنام در مناطق مختلف کشور را باعث خیر و برکت دانست و افزود: حضور شهدای گمنام در محله‌های مختلف شهرکرد هم باعث افزایش خیر، برکت و معنویت در مرکز چهارمحال و بختیاری شده است.

وضعیت زیرساخت‌های آرامستان بهشت رحمت شهرکرد مناسب نیست

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: آرامستان “بهشت رحمت” مرکز استان زیرساخت‌های مناسبی ندارد و تکمیل این زیرساخت‌ها به‌عنوان اصلی‌ترین نیاز این مجموعه باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

ماشاءالله ایزدی به نبود پارکینگ کافی و مناسب در آرامستان “بهشت رحمت” شهرکرد اشاره و تاکید کرد: سامان‌دهی ورودی‌ها و خروجی‌ها، احداث سالن و تامین زیرساخت‌های دیگر در این مجموعه تسریع شود.

وی بازگشایی یک حساب خیری برای جمع‌آوری کممک به‌منظور تکمیل زیرساخت‌های آرامستان “بهشت رحمت” را ضروری دانست و اظهار داشت: سازمان آرامستان شهرداری شهرکرد برای تسریع در روند تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز این آرامستان، بهره‌مندی از توان بخش خصوصی و ظرفیت خیران نیک‌اندیش را براساس نقشه راه و برنامه زمان‌بندی مشخص در دستور کار قرار دهد.

ایزدی تصریح کرد: توسعه فضای سبز، راه‌اندازی مجموعه‌های فرهنگی و اندیشیدن تدابیر لازم برای دوطبقه کردن قبرهای آرامستان “بهشت رحمت” در دستور کار باشد.

وی با اشاره به بارش‌های برف اخیر در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: به‌تازگی در کوه مقابل آرامستان “بهشت رحمت” شهرکرد مردم به برف‌بازی با تیوپ در یک پیست خودساخته اقدام می‌کنند که با خطرات فراوانی همراه است.

ایزدی اظهار داشت: به‌همین منظور مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در مرکز چهارمحال و بختیاری باید از این اقدام پیشگیری و یا زمینه‌های استانداردسازی این مجموعه را فراهم کنند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا