کهگیلویه و بویراحمد

مردم با ساده انگاری کرونا زمینه پیک جدید را فراهم نکنند

به گزارش برگزیده های ایران از گچسارالن روانبخش دیهیم در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان اظهار کرد: وجود سویه جدید امیکرون  باعث نگرانی هایی در سطح جهان شده است.

وی بیان کرد: با توجه به برگ جدید ویروس کرونا به نام امیکرون باید سرعت تزریق واکسن شتاب بیشتر گرفته و رعایت پروتکل های بهداشتی نیز به جد انجام شود.

فرماندار گچساران تصریح کرد: مطابق دستورالعمل های کشوری تالارها ، رستوران ها و اماکن ورزشی سر بسته با ظرفیت یک سوم و رعایت کامل پروتکل ها به کار خود ادامه می دهند.

دیهیم عنوان کرد: مردم نباید با ساده انگاری کرونا زمینه پیک جدید و مشکلات ناشی از آن را فراهم کنند.

وی گفت: با وجود دستورستاد ملی مبارزه با کرونا از حضور کارکنان ادارات که هنوز برای تزریق واکسن اقدام نکرده اند در محل کارشان جلوگیری خواهد شد.

فرماندار گچساران با اشاره به دائر شدن مدارس و اهمیت واکسناسیون دانش آموزان خاطر نشان کرد: باید دانش آموزانی که تا کنون برای تزریق واکسن اقدامی نکرده اند شناسایی و با خانواده آنها برای انجام واکسناسیون فرزندانشان صحبت های لازم از سوی آموزش و پرورش انجام شود.

دیهیم بیان کرد: تا کنون ۸۴.۳ درصد از شهروندان گچساران دوز اول واکسن کرونا و افزون بر ۷۶.۸ درصد دوز دوم واکسن را دریافت کردند، که با این آمار ارائه شده حدود ۱۷ درصد از شهروندان هنوز برای دریافت واکسن اقدامی نکرده اند.

وی افزود: جا دارد از اصحاب رسانه همیشه همراه ستاد مبارزه با کرونا در تمام مراحل تلاش کرده و توانستند در امر مبارزه با این ویروس منحوس موثر باشند، تقدیر کرد.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه در برخی جاها تبلیغات منفی در خصوص تزریق واکسن صورت گرفته، اضافه کرد: امیدواریم تا بار دیگر اصحاب رسانه بتوانند در فرهنگ سازی ترغیب مردم به تزریق واکسن ما را یاری کنند.

دیهیم اظهار کرد: هیچ کس نمی تواند منکر نقش بسیار تاثیر گذار واکسناسیون در کاهش آمار مبتلایان و فوت شدگان ویروس کرونا شود.

وی گفت: امیدواریم مردم به جد به زدن ماسک و راعایت فاصله اجتماعی پرداخته و زمینه ایجاد پیک جدید را فراهم نکنند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا