چهارمحال و بختیاری

مردم به استاندار و رئیس‌جمهور اعتماد دارند

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با بیان اینکه مسئله آب باید با قانون حل شود، گفت: مردم به رئیس جمهور و استاندار جدید اعتماد دارند پس امیدوارند مسایل با درنظر گرفتن حقایق و عدالت پیگیری شود و ذره‌ای از حق مردم چهارمحال و بختیاری کم نشود و عدالت، انصاف و قانون حرف اول را بزند.

امام جمعه موقت شهرکرد، افزود: هم‌اکنون امتحان بزرگی برای دولت و ملت است که امیدواریم سربلند، آبرومندانه و افتخارآفرین از این امتحان بیرون بیایند.

فاطمی به اهمیت قانون اشاره کرد و ادامه داد: عمل کردن به قانون یعنی با فرهنگ و فرهیخته بودن و زمانی که انسان‌ها قانون را مهم بدانند و به آن احترام بگذارند نظم در جامعه حاکم می‌شود و اگر به قانون بی‌توجهی شد سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و جان و مال مردم به خطر می‌افتد.

وی با بیان اینکه متأسفانه احترام به قانون در برخی از جوامع که از نظر فرهنگ ضعیف هستند کمتر دیده می‌شود، اظهار داشت: غربی‌ها ادعا دارند که تنها آنان به قانون اهمیت می‌دهند و این درحالی است که رعایت قانون از دستورات اسلام است و اسلام ما را به رعایت قانون دعوت می‌کند.

امام جمعه موقت شهرکرد به مناسبت ۱۲ آذرماه و قانون همه‌پرسی جمهوری اسلامی ایران در سال ۵۸ اشاره کرد و افزود: حدود ۱۲۰ سال قبل از آن، مردم ایران قانون اساسی مشروطیت را داشتند، و از همه کسانی که در آن روزگار بودند و رای دادند تا قانون ایجاد شود تجلیل می‌کنیم.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا