قزوین

مردم خواهان عدالتند و بی‌عدالتی را برنمی‌تابند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قروین، مهدی صباغی شهردار قزوین در دیدار با فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: امنیت رکن اساسی برای ایجاد شادابی و نشاط در شهر است یعنی اگر امنیت نداشته باشیم تمام امکانات را نیز به میدان بیاوریم باز موفق نخواهیم بود و آرامش نخواهیم داشت.

وی گفت: با توجه به مشکلاتی که در شهر وجود دارد و باعث ایجاد یأس و ناامیدی در شهروندان می‌شود باید تمام تلاش خود را به کار ببریم تا با تعامل، این مشکلات را حل کنیم‌ و شهرداری تا رسیدن به افق مطلوب، همراه نیروی انتظامی خواهد بود.

شهردار قزوین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درخصوص مدت زمان فعالیت های امیرکبیر بیان کرد: ما در مدیریت شهری برای خودمان ۴ سال زمان خدمت را طولانی می دانیم و اعتقاد داریم کارهای بسیاری می‌تواند انجام شود که نیاز به همکاری بین دستگاهی برای پیشبرد اهداف خود داریم و اعتقاد ما این است شهرداری به شدت نیاز به کمک دیگر دستگاه‌ها برای رسیدن به اهداف خود دارد.

صباغی افزود: باید از همه فرصت‌ها استفاده کنیم زمان به سرعت در حال گذر است و فرصت‌هایی که در اختیار ما قرار دارند بسیار طلایی هستند.

وی اظهار کرد: در این کشور شهدا جانشان را تقدیم انقلاب کردند تا ارزش‌های ما پا برجا بماند، نکند با فرصت سوزی شرمنده شهدا و پایمال کننده خون آنها باشیم، امروز بنا به مسئولیتی که به عهده ما واگذار شده است باید فضای امید را در بین شهروندان ایجاد کنیم.

شهردار قزوین تصریح کرد: مردم خواهان عدالت اجتماعی هستند، این  مردم حاضرند برای انقلاب هر هزینه‌ای را متحمل شوند اما بی‌عدالتی را برنمی‌تابند و ما باید توجه خود را معطوف به تحولی هم سو با گام دوم انقلاب کنیم زیرا ۴۲ سال زحمت برای انقلاب کشیده شده است و ما با یک حرکت جهادی می‌توانیم تحول در روح و کالبد شهر را به شکل توامان داشته باشیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا