خراسان رضوی

مردم در دفاع از نظام جمهوری اسلامی همیشه پای‌کار هستند

به گزارش برگزیده های ایران از قوچان، حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق امام جمعه قوچان ظهر امروز در راهپیمایی و تجمع گرامیداشت ۹ دی و روز میثاق امت با ولایت اظهار کرد: عده‌ای در فتنه ۸۸ به بهانه انتخابات، نظام اسلامی را نشانه گرفتند و افرادی که در مقطعی رئیس مجلس یا نخست‌وزیر بودند برای این انقلاب و نظام مشکلات به وجود آوردند.

وی بابیان این که تمام هجمه دشمنان قسم‌خورده این نظام به اعتقادات انجام گرفت تأکید کرد: مردم از هرچه کوتاه بیایند از مکتب امام حسین علیه‌السلام کوتاه نخواهند آمد و همچنان فریاد «لبیک یا حسین» را سر می‌دهند.

امام جمعه قوچان در ادامه گفت: مردم در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه پای‌کار و در میدان بوده‌اند. مراجع تقلید، بازاریان، خانواده معظم شهدا و همه ملت برای دفاع از نظام به میدان آمدند و شعار «خامنه‌ای کوثر است، دشمن او ابتر است» را یک‌صدا فریاد زدند.

وی افزود: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی و تجمع بعد از ۲ سال شیوع ویروس کرونا و وجود محدودیت‌ها یک تودهنی بزرگ به دهان دشمنان قسم‌خورده این نظام بوده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان بابیان اینکه امروز عَلَم جمهوری اسلامی و پرچم اسلام بر دوش بصیرترین فرد جامعه یعنی مقام معظم رهبری قرار دارد، تصریح کرد: امروز بصیرت در جامعه امری ضروری است و بصیرت همان شناخت به‌موقع در حوادث، اقدام و عمل به‌موقع و تشخیص راه درست از نادرست هست.
وی با اشاره به اینکه مردم در ۹ دی ۸۸ اقدام قاطع و انقلابی انجام دادند که نشان از بصیرت مردم دارد، گفت: امروز مشکلات به‌ویژه در حوزه اقتصادی زیاد بوده است اما مردم باید بدانند با صبر و حوصله این مشکل‌ها حل‌شده و برطرف می‌شود.
هراتی مطلق تأکید کرد: امروز جوانان ذخایر اصلی این انقلاب اسلامی بوده و آینده به دست آن‌ها است پس با صبر و استقامت درصحنه قرار داشته باشند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا