Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
مردم منازل خودشان را در اختیار نیروهای رزمنده قرار دادند/ بیگانگان در خلیج فارس جایی ندارند - خبرگزاری برگزیده های ایران
هرمزگان

مردم منازل خودشان را در اختیار نیروهای رزمنده قرار دادند/ بیگانگان در خلیج فارس جایی ندارند

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، سردار سرتیپ پاسدار علی‌اکبر پورجمشیدیان امشب در پایان رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۷ در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از مردم جزیره قشم اظهار داشت: از همان روزهای اولی که یگان‌های ما وارد این جزایر و این منطقه شدند، نهایت محبت مردم را به عینه دیدیم.

وی با بیان اینکه مردم منازل خودشان را در اختیار نیروهای رزمنده ما قرار دادند، افزود: بخش قابل توجهی از مساجد و حسینیه‌های این منطقه در اختیار یگان‌های ما قرار گرفت و ادارات و نهادهای دولتی، داوطلبانه مکان‌های خود را در اختیار رزمندگان اسلام قرار دادند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مراسم ازدواج ۵۰ زوج جزیره قشم بحمدالله در بهترین شرایط و در ایام ولادت حضرت زینب کبری(س) برگزار شد و محفل بزرگ قرآنی با حضور قاریان اهل تشیع و سنی‌مذهب و همچنین علمای شیعه و سنی در فضایی بسیار صمیمی در این جزیره برگزار شد.

سردار پورجمشیدیان تصریح کرد: ایجاد امنیت در مرزهای کشور زمانی محقق خواهد شد که همراهی مردم را داشته باشیم. اینجانب نهایت تشکر را از سوی فرماندهان و رزمندگان حاضر در رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۷ را از مردم منطقه به‌ویژه جزیره قشم که خیلی نسبت به ما محبت داشتند را اعلام می‌کنم.

وی ادامه داد: خلیج فارس خانه ماست و متعلق به همه مردم ایران و مردم شریف این منطقه است و امنیت خلیج فارس متعلق به این مردم  است و قطعأ بیگانگان در اینجا جایی ندارند و اگر کوچکترین قصد تعرضی داشته باشند، خلیج فارس و این پهنه گسترده‌ای که مقابل ما قرار دارد مدفن جنازه‌های سربازان آنان خواهد بود و آنها با سرافکندگی از اینجا خارج خواهند شد.

انتهای پیام/۳۲۶۴/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا