ایلام

مرمت مناطق حاشیه شهر ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عصر امروز سردار جمال شاکرمی در نشست هماهنگی کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام گفت: ما بایستی تلاش کنیم تا فضای تمام مناطق استان با استفاده از چاپ بنر، تولید و انتشار فیلم، تیزر و … حال و هوای تبلغاتی کنگره سه هزار شهید را داشته باشد.

وی با بیان اینکه از ۱۰ آبان تا ۴ آذر ماه سال جاری نمایشگاه دائمی شهرداری واقع در چغاسبز در اختیار کنگره قرار می‌گیرد افزود: در تلاشیم تا با آماده سازی و تجهیز این مکان تمامی ویژه برنامه‌ها و اجلاسیه‌ها کنگره سه هزار شهید استان ایلام را در آن برگزار کنیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: اجلاسیه نهایی کنگره در چهارم آذرماه برگزار می‌شود؛ قبل و همزمان با برگزاری کنگره تیم‌های درمانی سپاه و دانشگاه علوم پزشکی با حضور در مناطق حاشیه نشین و محروم به نام شهدا و کنگره به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: مرمت و بهسازی مناطق حاشیه نشین از جمله آسفالت معابر و کوچه‌ها به اسم شهدا و کنگره انجام می‌شود.

باید تمام دستگاه‌ها به برگزاری کنگره ورود کنند

محمد نوذری نیز در این نشست گفت: ورود مردم و خیرین به بحث شهدا و کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام بایستی مورد توجه قرار گیرد چرا که سبب می‌شود کنگره برای آنها دلچسب‌تر شود.

وی افزود: برگزاری کنگره یک فرصت ارزنده برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است؛ استان ایلام نقشی انکار ناپذیر در دوران جنگ تحمیلی دارد و کنگره شهدا باید در شان شهدا و مجاهدت‌های مردم این استان باشد.

استاندار ایلام اضافه کرد: باید تمام دستگاه‌ها، مردم و خیرین به موضوع برگزاری باشکوه‌تر کنگره ورود کنند و تبلیغات محیطی و فعالیت‌های فرهنگی ویژه کنگره با شتاب بیشتر در دستور کار شهرداران قرار بگیرد و استانداری نیز بر اجرای دقیق مصوبه‌ها نظارت خواهد داشت.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا