سمنان

مرکز نگهداری متکدیان و معتادان متجاهر در سمنان راه‌اندازی شود

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، احمد ریواده عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر و راه‌اندازی مرکز نگهداری این افراد در استان، بسیار ضروری و ارزشمند است.

وی افزود: کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان تأکید کرد: تکلیف محوری یکی از شیوه‌های ‌مدیریتی است که ما به‌عنوان مسؤول، باید به بحث حوزه آسیب‌های اجتماعی در قالب تکلیف انسانی نگریسته و عمل کنیم.

ریواده اظهار کرد: امروز قاچاقچیان مواد مخدر به‌صورت هوشمند عمل می‌کنند، بنابراین نیاز است برای پیشگیری و مقابله در این حوزه توجه جدی داشته باشیم.

وی گفت: اقدام انجام شده در بحث راه‌اندازی مرکز ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر امری بسیار ارزشمند است و در این راستا ما هم‌اینک در ابتدای راه هستیم و این امر نیاز به تقویت و تکمیل دارد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بیان کرد: استان سمنان امروز نیازمند این خدمت بوده و این مرکز،‌ به‌عنوان مرکز موقت «ماده ۱۶»، راه‌اندازی شده و بر اساس تکلیف موجود اقدام خواهد کرد.

ریواده افزود: نیاز است تا دستگاه‌های متولی امر، در خصوص تکمیل و تقویت این مرکز و انجام اقدامات و مقدمات اولیه لازم، از طریق مرکز مطالبه جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: اقدامات لازم در این حوزه باید به قید فوریت در دستور کار قرار گیرد و مسئولان مرتبط طی بازدیدهای میدانی به بهبود امور و خدمات در حوزه قانون بپردازند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا