هرمزگان

مرکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی اشتغال در بشاگرد افتتاح شد

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، جلیل تراهی صبح امروز در حاشیه افتتاح این مرکز نیکوکاری گفت: این مرکز نیکوکاری به عنوان صد و نود و چهارمین مرکز در استان بوده و بعنوان یک مرکز تخصصی باید نسبت به توسعه فرهنگ کار در بین مردم منطقه را ایفا نماید.

تراهی افزود: نگاه کمیته امداد به مرکزهای نیکوکاری تغییر یافته و در حال حاضر این مرکز نیکوکاری تخصصی به عنوان بازوی مهم این نهاد محسوب می شوند و در حوزه اشتغال در آینده نزدیک فعالیت های حوزه در قالب برون سپاری به مراکز واگذار خواهد شد.

وی بیان داشت: مرکز کارآفرینی مسوول اشتغالزایی هستند و محدودیت برای تعداد اشتغالزایی ندارند.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان اظهارداشت: در مجموع ۱۹۴ مرکز نیکوکاری وجود دارد که پیش بینی می شود تا پایان امسال به ۲۲۰ مرکز برسد.

تراهی ادامه داد: درآمد این مراکز نیکوکاری از ابتدای سالجاری تاپایان مهرماه امسال بالغ بر ۵۲۸ میلیارد ریال بوده که به نیازمندان و جامعه هدف کمیته امداد هرمزگان کمک شده است.

حجت الاسلام محسن مومنی، مدیر کمیته امداد منطقه شهرستان بشاگرد نیز در این مراسم گفت: امیدوارم با پشتیبانی کمیته امداد و نوع آوری مراکز نیکوکاری بتوانیم در ایجاد شغل و فرهنگ سازی بویژه بین مددجویان جوان و زنان سرپرست خانوار نسبت به قبل موفق تر باشیم.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا