اجتماعی

مرگ تلخ ۲ پسر آفرودسوار؛ سقوط هولناک به اعماق دره

مرگ تلخ ۲ پسر آفرودسوار؛ سقوط هولناک به اعماق دره

تحقیقات جنایی در مورد مرگ دو جوان آفرودسوار که دوستان‌شان می‌گویند بر اثر نقص فنی خودرو به دره سقوط کرده‌اند، آغاز شد.

محمدجواد شفیعی، بازپرس پنجم دادسرای امور جنایی تهران که صبح جمعه وظیفه کشیک قتل پایتخت را بر عهده داشت، در تماسی از سوی ماموران کلانتری ۱۸۱ وردآورد، مطلع شد دو مرد جوان جان خود را روی تخت اورژانس بیمارستانی از دست داده‌اند.

با گزارش این خبر، ماموران کلانتری ماموریت یافتند تحقیقات اولیه در مورد ماجرا را تا رسیدن تیم جنایی آغاز کنند. همچنین به دستور بازپرس جنایی تیم‌های بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی و پزشکی قانونی در محل حضور پیدا کردند و در بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص شد حادثه رخ‌داده برای دو جوان در گزارش‌های پلیس صورت‌جلسه شده است و آنها از طرف اورژانس به بیمارستان انتقال یافته‌اند.

گزارش پزشکی امدادگران اورژانس و ماموران پلیس حکایت از آن داشت که این حادثه پنجشنبه ۱۳ مهرماه جاری رخ داده است. بر اساس گزارش‌ها، دو قربانی همراه دو دوست خود با یک خودرو جیپ به آفرودسواری رفته بودند که حادثه مرگبار رقم خورد و در نهایت باعث مرگ‌شان شد. طبق گزارش‌هایی که بر مبنای گفته‌های دو دوست قربانیان بود، هر چهار نفر سوار ماشین جیب به محل حادثه رفته بودند و زمان حادثه دو جوان از خودرو پیاده شده و دو نفر دیگر همچنان سوار خودرو بودند.

دو پسر جوان که سوار خودرو جیپ بودند قصد داشتند دنده‌عقب بروند اما به دلیل مشکل فنی خودرو، ماشین به سمت جلو حرکت و خودرو همراه با دو سرنشین به داخل دره سقوط کرده است. در پی این اتفاق دو نفر که از ماشین پیاده شده بودند و شاهد سقوط دوستان خود بودند بلافاصله با اورژانس و آتش‌نشانی تماس گرفتند. دو سرنشین سقوط‌کرده به داخل دره با کمک امدادگران آتش‌نشانی بیرون آورده و از سوی امداگران اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. اما آخرین گزارش‌های پزشکی حکایت از آن داشت که دو جوان به خاطر شدت جراحات و آسیب حدود ۲۴ ساعت بعد تسلیم مرگ شده‌اند.

به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران، اجساد به پزشکی قانونی انتقال یافته تا معاینات دقیق‌تر در مورد علت مرگ آنها انجام شود و ماموران پلیس هم تحقیقات خود را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید:

همسر رئیس بانک، چگونه با وعده های مختلف، افراد خلافکار را به قتل شوهرش واداشت؟

پسرجوان ، دوست خود را بخاطر شکستن آینه موتورش کشت

۲۳۳۲۳۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا