اصفهان

مرگ ۲ نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در اصفهان

فرهاد کاوه‌آهنگران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اصفهان اظهار داشت: در ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه شب گذشته طی تماس تلفنی شهروندان خیابان باغ مشهد با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، مبنی بر پاسخگو نبودن جوان ۱۸ ساله تبعه افغان، بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره ۵ به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: پس از باز کردن در ساختمان مشخص شد، این مرد در اثر احتمال مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن با توجه به شواهد موجود و به تأیید اورژانس شهر، جان خود را از دست داده است.

وی با اشاره به دومین حادثه منجر به فوت شهروندی دیگر در اثر احتمال گازگرفتگی گفت: در ساعت ۲۳ و ۶ دقیقه شب گذشته طی تماس تلفنی شهروندان خیابان سروش با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان مبنی بر احتمال گازگرفتگی مرد حدوداً ۴۰ ساله در طبقه اول ساختمان ۲ طبقه بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره ۴ به محل حادثه اعزام شدند.

کاوه‌آهنگران ادامه داد: پس از باز کردن در ساختمان مشخص شد این مرد در اثر احتمال مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن با توجه به شواهد موجود و به تأیید اورژانس شهر جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: همشهریان نسبت به رعایت نکات ایمنی در کار با وسایل گرمایشی، دقت نظر بیشتری داشته باشند تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

وی بیان کرد: پیش از استفاده از سیستم‌های گرمایشی، ضمن استفاده از وسایل استاندارد، خروجی بخاری را چک کنید و از سلامت آن مطمئن شوید، همچنین برای منازل و سایر محیط‌ها تهویه مناسب در نظر گرفته شود تا شاهد تجمع گاز مونوکسیدکربن در محیط نباشیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ح/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا