تهران

مزار شهدای گمنام جوادآباد با حضور استاندار تهران گلباران شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ورامین، محسن منصوری استاندار تهران صبح امروز در راستای بازدید از پروژه‌های شهرستانهای استان تهران به منظور بررسی مشکلات، این بار به بخش جوادآباد ورامین سفر کرد که در ابتدای این بازدید با حضور بر مزار شهدای گمنام این بخش با شهدای گرانقدر و گرانسنگ دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.

پس از آن محسن منصوری استاندار تهران از تعریض جاده جواد آباد به ورامین بازدید بعمل خواهد آورد، عملیات تعریض این جاده تا قلعه خواجه انجام شده و مابقی آن هنوز باقی مانده است.

لازم به ذکر است این جاده بیش از ۱۵ سال است که بحث تعریض آن نیمه تمام باقی مانده و تاکنون تنها ۵۰ درصد این پروژه به ثمر نشسته است که این جاده بیش از ۱۰۰ نفر کشته می‌دهد‌.

در ادامه این بازدید استاندار تهران از جاده آنتی و مواصلاتی جواد آباد به قم_گرمسار نیز بازدید کرد، این جاده از سال ۹۳ عملیات عمرانی آن انجام شده که هنوز در این خصوص نتیجه ای حاصل نشده است، اما معارض زمین های اطراف این جاده برطرف شده و فقط وزارت راه و شهرسازی باید شروع به کار کند.

همچنین استاندار تهران امروز باحضور در بخش جوادآباد، نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر و کارآفرینان که همراه با جشنواره فرهنگی _ ورزش در کنار گروه های کشوری بومی _ محلی خواهد بود را مورد افتتاح قرار می دهد.

ادای احترام استاندار تهران به مقام شامخ شهدای پیشوا

استاندار تهران در ادامه سفر شهرستانی خود، با حضور در آستان مقدس امامزاده جعفربن محمد موسی الکاظم (ع) پیشوا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

منصوری بمناسبت قرار داشتن در ایام الله ۱۴ آبان به‌عنوان سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه این شهرستان به سخنرانی پرداخت که پس از آن با مردم شهرستان پیشوا دیدار خواهد داشت و در جریان مشکلات این شهرستان قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا