هرمزگان

مسؤولان به وعده‌های خود در قبال ورزش رودان عمل کنند

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، حجت الاسلام مهدی دری در خطبه های نماز جمعه رودان با تبریک و تهنیت هفته وحدت ابراز امیدواری کرد که وحدتی پایدار و  همیشگی میان شیعیان و اهل سنت برقرار باشد.

وی افزود: وحدت عامل رشد است و دشمنان همیشه بدنبال ضربه زدن به این وحدت هستند، آنها خوب متوجه شده اند وقتی که این وحدت از میان برود به اهداف خود دست می‌یابند.

امام جمعه رودان اظهار داشت: هم اکنون ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و باید وحدت موجود در انقلاب اسلامی به جای جای جهان صادر شود.

حجت الاسلام دُری بیان داشت: الگو همه مسلمان باید پیامبر اکرم(ص) باشد و قطعا دین مبین اسلام، دین جنگ میان مسلمانان و مسلمان کشی نیست.

وی تصریح کرد: امروز در برخی از نقاط جهان اسلام اختلافات باعث شده مسلمان از همه جهات عقب بیفتند.

امام جمعه رودان در ادامه با اشاره به فساد ستیزی قوه قضائیه، آن‌را یک کار ارزشمند دانست و تاکید کرد: باید ریشه فساد در جامعه کنده شود.

حجت الاسلام دُری اضافه کرد:اگر کمی به غربی ها هم بنگریم می بینیم که منافع کشورشان در راس امور است حتی اگر جایی را به استعمار ببرند بخاطر منافع کشورشان است و کسانی که در جمهوری اسلامی به مملکت خیانت می کنند باید محاکمه شوند.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون وحدت خوبی در بین سران سه قوه ایجاد شده که این امید آفرین برای فساد ستیزی خواهد بود.

امام جمعه رودان با اشاره به هفته تربیت بدنی و ورزش تصریح کرد: شهرستان رودان همچنان از کمبود های ورزشی زیادی رنج می برد و باید بستر هرچه بهتر برای ورزشکاران پر افتخار بهشت جنوب فراهم شود.

حجت الاسلام دری تاکید کرد: قطعا وقتی جوانی از ایران اسلامی پرچم مقدس کشور را در میادین بین‌المللی به اهتزاز در می‌اورد احساس غرور و افتخار به همه هم‌میهنان دست می‌دهد.

وی ادامه داد: این عزت و افتخار برای کل کشور است آنچنان که رهبر معظم انقلاب بواسطه این موفقیت پیام صادر می کنند و آنرا ارج می‌نهند.

وی اضافه کرد: خوشا به سعادت مردم رودان که جوانان شان با دست های خالی و امکانات اندک در میادین کشوری و بعضا بین اللملی افتخار آفرینی میکنند و باید آن مسوولانی که وعده حل مشکلات ورزش رودان را داده اند به وعده های خود عمل کنند.

امام جمعه رودان در پایان با اشاره به حضور رئیس کمیته امداد کشور در رودان، خواستار برنامه ریزی دقیق و صحیح برای بهره گیری از حضور مسوولان رده بالای نظام در شهرستان شد و گفت: اگر بهره گیری درست با برنامه ریزی مناسب از این سفرها انجام نشود، چیزی هم عاید نخواهد شد.

خبرنگار: حامد آزادی

انتهای پیام/۸۸۰۵۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا