اردبیل

مسؤول سازمان بسیج سازندگی: تاریخ جهادی کشور با ایثار و شهادت جهادگران، پرفروغ گشته است

به گزارش خبرگزاری یولن اردبیل، سردار محمد زهرایی، مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور به‌مناسبت برگزاری یادواره سنگرسازان بی‌سنگر؛ یادواره ۳۰ شهید والامقام جهادگر استان اردبیل، پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است؛ برگزاری آیین گرامیداشت یادواره ۳۰ شهید گرانقدر جهادی استان اردبیل فرصت مغتنمی است که می‌توان به بازخوانی و تجلیل از مقام رفیع و عظیم شهیدان پرداخت.

در این پیام تاکید شده است: شهداء به حق، ذخایر معنوی این ملت و نظام هستند، آنان جان بر کف و سرشار از ایمان و اعتقاد به درگاه حق پیوستند، عشق ازلی و ابدی آنان در تجلی ایثار و خدمت در طریق معبود یگانه معنا و مفهوم پیدا کرد، آسایش و شادی امروز محرومین و مردم مرهون غرور آفرینی و رشادت جهادی این شهیدان غیرتمند است.

 

مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به تاریخ حرکت‌های جهادی در کشور، آورده است: تاریخ جهادی کشور سرشار از لحظات پرشکوهی است که با ایثار، از خودگذشتگی، آزادگی و شهادت جهادگران در سراسر کشور، همچون خورشید درخشان پر فروغ گشته و آنان بی‌ادعا و بی‌تکلف تنها با تمسک به درگاه لایزال الهی و تبعیت از فرامین ولایت مطلقه فقیه در مسیر عشق الهی گام نهادند و سرانجام توانستند با جهاد و خدمت‌رسانی به محرومین و مردم بزرگوار در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و فرهنگی خود ثابت کنند در راستای نیروی پر توان الهی یارای مقاومت و ایستادگی خواهند بود.

زهرایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهادگر استان اردبیل بیان کرد: درود خداوند بر شهیدان جهادی گرانقدر‌ و سلام الهی بر خانواده‌های گرانقدر شهدای جهادگر به‌ویژه ۳۰ شهید والامقام استان اردبیل که جانشان را با اخلاص تقدیم نظام‌ جمهوری اسلامی ایران کرد‌ند و درود خداوند بر برگزارکنندگان این یادواره که با اهتمام خود یاد و نام شهیدان را گرامی داشته‌اند.

وی با تجلیل از دست اندرکاران برگزاری همایش و یادواره شکوهمند ۳۰ شهید جهادگر استان اردبیل،گفت: این یادواره به مناسبت خدمات جهادگرانی که در راه خدمت‌رسانی جان خود را در طلب اخلاص گذاشته‌اند و به برکت خانواده‌های گرانقدرشان که متبرک به قدوم نورانی مردم عزیز کشور است، امیدوارم همه ما بتوانیم با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری ادامه دهندگان راه شهداء مخصوصا شهدای جهادگر باشیم.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا