آذربایجان غربی

مسئله تبیین در اولویت کاری مسئولان قرار بگیرد / برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در سراسر استان

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت بزرگداشت دهه بصریت و میثاق با ولایت با اشاره به اینکه حماسه بزرگ ۹ دی ماه یک حرکت عاشورایی بود، اظهار داشت: این حرکت عاشورایی باید برای نسل آینده تبیین و انتقال شود چرا که آن روز مردم احساس وظیفه کردند و خودجوش در راستای حمایت از مقام معظم رهبری وارد میدان شدند و در مقابل جریان فتنه ضدانقلاب و اشرار ایستادند.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد مراسمات و برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی به سمت حضوری برگزار شدن، سوق پیدا کنند.

قریشی بیان کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیرخود به موضوع جهاد تبیین اشاره کرده بودند لذا اگر مباحث بصورت شفاف در سطح جامعه تبیین شود مردم راحت تر می توانند حق را از باطل تشخیص بدهند.

قریشی با اشاره به اینکه باید با مردم شفاف بود، تصریح کرد: برنامه های حماسه یوم الله ۹ دی ماه باید به سمت شفافیت و تبیین موضوعات سوق داده شود؛ امروز مسئله تبیین باید در اولویت کاری مسئولان و دستگاه های اجرایی قرار بگیرد.

وی افزود: در قضیه بنزین صدا و سیما به درستی وارد میدان شد و موضوع را بصورت شفاف به مردم تبیین کرد و مردم نیز اجازه ندادند که ضدانقلاب و منافقین از این قضیه سوء استفاده کنند به همین دلیل است که موضوع جهاد تبیین و موضوع شفاف بودن با مردم از اهمیت بالایی برخودار است.

قریشی با اشاره به اینکه نباید برنامه ریزی های ما دنیوی باشد بلکه باید نسبت به بعد اخروی آن نیز توجه داشته باشیم؛ ادامه داد: باید برنامه ریزی های ما بُعد اخروی و بی‌نهایت داشته باشد چرا که یکی از مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی، معاد است.

این مقام مسئول اظهار داشت: اگر مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تک تک ما نهادینه شود آن زمان است که نسبت به وظیفه فردی و اجتماعی خود شناخت پیدا میکنیم و می توانیم درست حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: باید برنامه های که تنظیم و تدوین کنیم در راستای باشد که مردم در مسیر حق تعالی قرار بگیرند و حرکت کنند.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: نباید روحیه ناامیدی بر ما غلبه کند؛ چرا که ما بر این معتقد هستیم که نظام هستی تحت فرمان خداوند متعال است و توسط خداوند اداره میشود و در آن حیاتی که خداوند آن را اداره میکند ناامیدی در آن معنا ندارد.

برگزاری مراسم ۹ دی در سراسر استان / جهاد تبیین سیاست اصلی ستاد گرامیداشت

حجت‌الاسلام آقایی در دومین جلسه هماهنگی و دیدار اعضای ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت استان با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اظهار داشت: مراسم گرامیداشت ۹ دی‌ماه با رعایت پروتکل بهداشتی در سراسر استان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: حماسه یوم الله ۹ دی‌ماه، روز تجدید میثاق مردم با ولایت و رهبری هست و یادآور روز های فراموش نشدنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: یوم الله ۹ دی، روز دفاع از حق الناس است؛ امروز نیاز داریم که فرمایشات مقام معظم رهبری در سطح جامعه تبیین شود و امسال یکی از سیاست های اصلی ستاد گرامیداشت دهه بصریت و میثاق با ولایت تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری خواهد بود.

آقایی تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از سال های  ۶۵ و ۶۶ برنامه های زیادی برای ضربه زدن به انقلاب جمهوری اسلامی تدوین کردند و یکی از این برنامه ها فتنه ۸۸ بود.

وی ادامه داد: تبیین کانون های داخلی و خارجی ضدانقلاب، تبیین لشکرکشی رسانه‌ای منافقین و کشورهای غربی، تبیین حماسه ۹ دی ماه و واکنش عاشورایی مردم، برگزاری مسابقات ورزشی، هنری، علمی، فرهنگی، تولید محتوا چندرسانه‌ای، صدور بیانیه، انتشار وصیت نامه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، برگزاری نمایشگاه عکس و کاریکاتور، فضاسازی شهر، طراحی برنامه های رادیویی و تلویزیونی بخشی از برنامه های اجرایی ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت است.

شایان ذکر است مراسم گرامیداشت حماسه یوم الله ۹ دی، روز پنجشنبه مصادف با ۹ دی ماه ۱۴۰۰ در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا