چهارمحال و بختیاری

مسئولان متولی برای راه‌اندازی مجتمع دامداری‌های ناحیه غرب شهرکرد اقدامات لازم را انجام دهند

مسئولان متولی برای راه‌اندازی مجتمع دامداری‌های ناحیه غرب شهرکرد اقدامات لازم را انجام دهند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری به نقل ازروابط عمومی شورای اسلامی شهرکرد، یوسف صادقی در یکصد و شصت‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد که با حضور مسئولان جهادکشاورزی استان و شهرستان شهرکرد برگزار شد، تاکید کرد: زمین مورد نظر برای راه‌اندازی مجتمع دامداری‌های ناحیه غرب شهرکرد مشخص شده اما هنوز زیرساخت‌های آن تامین نشده است.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهرکرد افزود: نیاز است تا مسئولان متولی برای راه‌اندازی مجتمع دامداری‌های ناحیه غرب شهرکرد اقدامات لازم را انجام دهند.

صادقی تغییر الگوی کشت و ساماندهی مصرف آب در زمین‌های کشاورزی دشت شهرکرد را ضروری اعلام و تصریح کرد: جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری و شهرستان شهرکرد برنامه علمی، عملیاتی و اجرایی خود در این خصوص را ارائه دهد.

رئیس‌ کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: زمین مورد نیاز برای راه‌اندازی مجتمع دامداری‌های ناحیه غرب شهرکرد سال‌های قبل تامین و مشخص شده اما همچنان عملیاتی نشده است.

محمدرضا بیاتی تأخیر در راه‌اندازی مجتمع دامداری‌های ناحیه غرب شهرکرد را باعث بروز مشکلات بهداشت محیط اعلام و تاکید کرد: این طرح در قالب مجتمع پرورش اسب هم پیگیری شد اما به نتیجه نرسید.

بیاتی افزود: شهروندان و دامداران ناحیه غرب شهرکرد از مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری به‌طور مستمر درخواست تامین زیرساخت‌ها و صدور مجوزهای قانونی برای راه‌اندازی مجتمع دامداری‌های ناحیه غرب مرکز استان را دارند.

رئیس‌ کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: انتقال دام‌های زنده به بیرون از شهر و ایجاد مجتمع دامپروری در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

ماشاءالله ایزدی تصریح کرد: در همین راستا شهروندان، دامداران و مسوولان مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی درخواست رفع مشکل زمین مجتمع دامداری‌های این ناحیه هستند.

ایزدی یادآور شد: تسریع در روند توسعه گلخانه‌ها و ایجاد شهرک‌های گلخانه‌ای در شهرکرد جزو خواسته‌های اصلی مدیریت شهری از مجموعه جهادکشاورزی است.

رئیس‌ کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد اظهار داشت: این مهم در صرفه‌جویی منابع آب، بهبود مدیریت مصرف آب، اصلاح الگوی کشت، افزایش تولید، اشتغال‌زایی بالا، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی منطقه تاثیرگذار است.

گفتنی است، اعضای شورای اسلامی شهر با کلیات طرح سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد مبنی بر فروش پنج دستگاه اتوبوس فرسوده و خرید اتوبوس‌های جدید به‌جای آن‌ها موافقت کردند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا