اصفهان

مسافران بهشتی میهمان مردم نطنز و بادرود شدند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از نطنز، آسمان دیشب ستاره‌ باران بود و زمین مهیای قطرات زیبای باران؛ آسمان عشق باریدن دارد و گل‌های لاله زمستان سرد کوهستان کرکس را جانی دوباره داده‌اند و بهاری زمستان رخ داده است.

خدا محبتش را ارزانی بنده‌ای کرده است که امروز درگیر و دار جنگ با کرونا پیشتاز سنگرهای مقاومت است و یادآور دفاع جانانه عاشقانی که امروز او آغوشش را برای بارانی شدن حالش گشوده است.

 قدم‌های چابک کودکانش را در استقبال آمدنت ببین، باران چشمان مادرم را، و لرزش شانه‌های پدرم. ببین حسرت در آغوش گرفتن برادرم را، خواهرم را نگاه کن چگونه بی‌تاب دیدنت گشته ….

حتی درختان کوچه و خیابان شهرم نیز برای استقبالت خودی تکان داده‌اند، سبک شده‌اند تا حضورت را با تمام وجودشان حسن کنند، خیابان‌های شهر اشک‌باران‌اند و کوچه‌های سرخ گون و خادمان سبزپوش و همه‌جا عطر شیرین صلوات است و دعا….؛ پیر و جوان، خرد و کلان، غنی و فقیر، مرد و زن در برابر شجاعتت، شهامتت و شهادتت یکی شده‌اند تا فریاد برآرند نامت جاودان است و یادت بر جان و راهت پر رهرو.

فریاد لبیک یا حسین را سر داده‌اند و همپای تو آمده‌اند تا سالروز شهادت سردار دل‌های من و شمارا بزرگ بدارند.

آمده‌اند تا بگویند شهر من تنها نیست شهر من امروز میهمانی گرفته و … مهمان فرشته صفت دارد و به‌اندازه جهان قدرت. امروز نگاه خداست که ما را یاری می‌کند و امروز حضور شماست که برما امید بخشیده امروز جمع نطنز و بادرود است که فریاد دوستی سر داده است.

حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی امام‌جمعه بادرود در مراسم میزبانی از پیکر پاک شهیدان تازه تفحص شده گفت: شهدا امروز به شهرمان آمدند تا راه را گم نکنیم و وحدت خود را زیر سایه ولی‌فقیه حفظ کنیم.

وی افزود: امروز باید بیشتر از زمان دیگر هوشیار باشیم و دشمن را ناامید کنیم و وظیفه مسؤولان هم این است که مشکلات مردم را حل کنند.

کاروان شهدا امروز به شهرمان آمد، ایستگاه آخر کنار آستان مقدس امامزاده آقا علی عباس (ع) بود و کاروان شهدا از شهرمان رفت، اما کاروان شهدا ادامه دارد…. و این چراغ همیشه برافروخته خواهد ماند به برکت دل‌های پاک و ایمان صادق و چشم‌هایی بصیر.

تصاویر و فیلم

 

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا