اصفهان

مستند ۷۲ ساعت در اصفهان اکران شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، ویژه برنامه حاج‌قاسم قهرمان من، همراه با روایتگری همرزمان سردار شهید، اجرای تئاتر و سرود، با حضور اقشار مختلف مردم در اصفهان برگزار شد، در این مراسم از مستند ۷۲ ساعت به کارگردانی مصطفی شوقی و تهیه‌کنندگی مهدی معطر، که به پخش تصاویر منتشر نشده از ۷۲ ساعت قبل از شهادت حاج‌ قاسم پرداخته رونمایی شد.

توجه ویژه حاج‌قاسم به بیت‌المال

نصرالله شکل‌آبادی، از همرزمان شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: صحبت از حاج قاسم کار هرکسی نیست، حق مطلب را فقط رهبر معظم انقلاب می‌تواند به جا آورد، او باید از مالک اشتر خودش تعریف کند، از هیچ سرداری به این شکل تعریف نکرده است.

وی بیان داشت: خدا کاری کرد که سردار مرتبه‌ای پیدا کند که تمام دنیا به مقامش غبطه بخورند، غیر از مسلمانان منطقه از مسیحی و غیر از مسیحی از ایشان تعریف می‌کنند.

شکل آبادی با بیان این که سردار در تمام امورات سرآمد بود، ادامه داد: چه در اخلاص، چه در برخورد با خانواده شهدا و رزمندگان که در زمان جنگ می‌دیدیم، چه برخورد با مردم عادی، در هرچه دست بگذاریم نمونه بود.

هم‌رزم شهید سلیمانی خاطر نشان کرد: او در توجه به بیت‌المال نمونه بود و ریالی حق ماموریت دریافت نکرد هرچند حق او بود، پس از ۸ سال جنگ در دفاع مقدس، ۳۰ سال در جبهه مقاومت کار کرد، با استکبار جهانی جنگید و پوز استکبار جهانی را به خاک مالید.

 

انتهای پیام/۶۳۱۲۶/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا