لرستان

مسمومیت ۱۳ نفر از اهالی روستای «تکانه»خرم‌آباد به دنبال مسمومیت آبی/ یک کودک بستری شد/ حادثه در دست بررسی است

کامبیز نورخدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در خرم‌آباد، با اشاره به حوادث اخیر روستای تکانه از توابع بخش مرکزی این شهرستان، اظهار کرد: متاسفانه سه ماه پیش اختلاف خانوادگی بین ۲ خانواده ساکن این روستا رخ داده و البته همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: چند روز گذشته نیز به سمت روستا تیراندازی و سبب قطع برق می‌شود که احتمال دارد یا از سوی یکی از طرفین دعوا باشد و با اینکه فردی قصد سودجویی و سوء‌استفاده از شرایط روستا را دارد، ضمن اینکه این موضوع در دست بررسی بوده و نمی‌توان اظهارنظر قطعی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری خرم‌آباد با اعلام خبر مسمومیت تعدادی از اهالی روستای تکانه طی شب گذشته، افزود: با مراجعه به روستا ۱۳ نفر دچار مسمومیت با علائمی همچون حالت تهوع و سرگیجه شده بودند.

نورخدایی ادامه داد: بلافاصله با نیروهای اورژانس و بهداشت هماهنگ شد و مسمومین به بیمارستان شهیدرحیمی خرم‌آباد منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه حال ۱۳ مسموم هم‌اکنون خوب است و شرایط هیچ‌یک وخیم نیست، افزود: به دلیل اینکه مسمکمیت اتفاق افتاده و نیاز به سم‌زدایی است، افراد در حال درمان بوده و امروز مرخص شدند و تنها یک کودک بستری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری خرم‌آباد، علت حادثه را ریختن سم در مخزن آب شرب روستای تکانه عنوان و تصریح کرد: بررسی‌های اولیه توسط نیروهای انتظامی و امنیتی جهت شناسایی فرد یا افراد خاطی در این زمینه ادامه دارد.

نورخدایی بیان داشت: نیروهای آب‌منطقه‌ای نیز چندین تانکر آب آشامیدنی را تا زمان پاکسازی مخزن به روستا ارسال کردند، در حال حاضر مشکلی از نظر تامین آب وجود ندارد و تا امشب نیز عملیات پاکسازی منبع به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا