آذربایجان شرقی

مسوولیت تامین میوه شب عید بر عهده کیست؟

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، علی‌اکبر نژادرضا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در ۲ سال گذشته سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عهده‌دار مسوولیت تنظیم بازار میوه پایانی سال بود که امسال مقرر شد این مسوولیت بر عهده تعاون روستایی قرار گیرد.

وی افزود: به همین منظور جلسه کارگروه راهبردی تنظیم بازار میوه ایام پایانی سال با حضور نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، نماینده استانداری، نمایندگان تعاون روستایی و اتحادیه تعاونی‌های روستایی استان با دستور کار « تعیین میوه مورد نیاز ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۱ استان» برگزار شد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان به ابلاغیه وزیر جهاد کشاورزی در خصوص خرید و ذخیره‌سازی میوه در ایام پایانی امسال اشاره کرد و اذعان داشت: ضروری است برای تامین به موقع و توزیع مناسب میوه در ایام عید برنامه‌ریزی‌های مدونی صورت پذیرد.

وی در ادامه به تشریح و تبیین موارد مهم مندرج در دستور کار جلسه با موضوعات تشریح ابلاغیه دستورالعمل نحوه اجرای طرح، معرفی اعضاء کارگروه راهبردی میوه ایام پایانی سال و تعیین میزان میوه مورد نیاز استان پرداخت و یادآور شد: در برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تامین و توزیع مناسب میوه (سیب و پرتقال) در ایام منتهی به سال علاوه بر کسب رضایت شهروندان، حمایت از تولیدکنندگان و کوتاه کردن دست واسطه‌ها از اولویت‌های مهم و ضروری این طرح به شمار می‌رود.

مدیر تعاون روستایی استان به نحوه تامین میوه این طرح اشاره و تصریح کرد: در نظر داریم تا سیب مورد نیاز در این طرح را از تولیدکنندگان و باغداران درون استان خریداری و ذخیره‌سازی کنیم و پرتقال نیز از استان‌های شمالی خریداری شود.

انتهای پیام/۶۰۰۳۴/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا