آذربایجان شرقی

مسیرگشایی‌های ناقص، مانعی برای سرمایه‌گذاری در مناطق حاشیه‌نشین

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، روح‌الله رشیدی در حاشیه بازدید شهردار و اعضای شورای شهر تبریز از مناطق حاشیه‌نشین  اظهار کرد: طرح مسیرگشایی حاشیه شهر تبریز قرار است خیابان ۴۲ متری را به کوثر شرقی و آن محل را نیز به اتوبان وصل کند که یکی از طرح‌های دوره‌های قبل بوده که نیمه.تمام مانده و به معضلی بزرگ برای اهالی تبدیل شده است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز،  گفت: متاسفانه مسیرگشایی که در سال‌های پیش در منطقه‌ حاشیه‌ای تبریز شروع شده و ناقص مانده مانعی برای سرمایه‌گذاری اهالی شده و  رنج آنها را دوچندان کرده است.

وی بیان کرد: مهم‌ترین کاری که در بودجه سال ۱۴۰۱ رخ خواهد داد برای اتمام پروژه این منطقه است که املاک تملک شده و طرح تغییر خواهد یافت و در نهایت مسیر ذکر شده به اتوبان پاسداران وصل می‌شود. اگر این طرح پایان یابد، شهرداری هم در حین اجرای پروژه می‌تواند برای ایجاد فضاهای فرهنگی اقداماتی ترتیب دهد.

رشیدی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: اتصال بین امتداد خیابان ۴۲  متری و ثقه‌الاسلام میسر نیست چون در این صورت ۲ پروژه باید اجرایی شود که در روند سرعت و اجرای پروژه تاثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا