گیلان

مسی‌ها صدرنشین لیگ را متوقف کردند

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و مس کرمان در استادیوم سردارجنگل رشت با نتیجه یک بر یک مساوی شد و ملوان به رتبه دوم جدول سقوط کرد. 

مازیار سرمربی تیم ملوان در این دیدار رضا حیدری، سجاد بازگیر، محسن انبساطی، حمید کاظمی، محمد رستمی، پدرام قاضی پور، امیرحسین یحیی زاده، عبدالعظیم گوک، محمد صادق بارانی، وحید فارق و سهیل فداکار را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

 

فرزاد حسین خانی سرمربی مس کرمان نیز در این دیدار، آرمان شهداد نژاد، سیدجلال عبدی، عیسی پرتو، میلاد خدایی اصل، مهرداد آوخ، میلادپور صف شکم، عارف زینالی، حسین دوستدار، مهیار زحمتکش، مسعود اسدی و احمد نصیری را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

ملوان بازی را خوب شروع نکرد و در همین ابتدای کار نزدیک بود دروازه‌اش باز شود که روی هوشیاری مدافعان این تیم توپ روی خط دروازه دفع شد. 

اما زیاد طول نکشید تا دروازه ملوان بندرانزلی باز شود و در دقیقه ۱۲ این دیدار توسط مهرداد آوخ دروازه قوهای سپید باز شد. 

پس از این گل ملوانی‌ها به خودشان آمدند و حملات متعددی را روی دروازه مس کرمان انجام دادند تا در دقیقه ۲۵ توسط حمیدکاظمی مهاجم گلزن این تیم به گل برسند. 

پس از این گل ملوان بارها دروازه مس را تهدید کرد و یک بار هم توپ را به تیر دروازه مسی‌ها کوبید اما نتوانستند برای باز دوم دروازه مس را بگشایند. 

نکته قابل توجه این دیدار اولین بازی مهیار زحمتکش بازیکن پرورش یافته مکتب ملوان در مقابل تیم زادگاه شهرش بود که متاسفانه در پایان بازی مورد بی‌مهری و توهین برخی از همشهری‌هایش قرار گرفت. 

یکی از اتفاقات مهم این دیدار هم وقفه بیش از ۱۰ دقیقه‌ای بازی بود که همانند بازی شهرداری آستارا به دلیل حضور تعدادی از تماشاگران ملوان و تشویق تیمشان بازی متوقف شد و ملوان که در فاز حمله قرار داشت توپ و میدان را در اختیار حریف قرار داد. 

یکی دیگر از حواشی رخ داده در این دیدار فرمان‌های چند باره ناظر بازی به عکاسان خبری حاضر در استادیوم بود که در ابتدا به دلیل همرنگ بودن لباس‌شان با تیم مس کرمان دستور به تعویض لباس‌هایشان داد که این رفتار‌ها به دلیل هماهنگ نبودن سازمان لیگ و مسئولان برگزاری مسابقات هست که پس از گذشت ۹ هفته هنوز کارت رسانه‌ای مربوط به اصحاب رسانه را آماده نکرده‌اند و کاور مناسب در اختیارشان قرار نداده است. 

در پایان هفته ملوان بندرانزلی به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به قشقایی شیراز و ۱۹ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گرفت. 

به گزارش فارس ملوان بندرانزلی نماینده فوتبال گیلان در هفته آینده باید در خرم آباد به مصاف خیبر این شهر صف آرایی کند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا