اخبار ورزشی

مسی برای خداحافظی با هواداران بارسلونا بازمی‌گردد

مسی برای خداحافظی با هواداران بارسلونا بازمی‌گردد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، لیونل مسی ۳۶ ساله که تابستان ۲۰۲۱ در پی ناتوانی باشگاه بارسلونا در تمدید قراردادش بابت قوانین سختگیرانه لالیگا به حضور ۲۱ ساله خود در این تیم پایان داد و پس از دو فصل حضور در پاری‌سن‌ژرمن، در نهایت تابستان امسال از این تیم فرانسوی جدا و به اینتر میامی پیوست، این فرصت را دارد تا با هواداران بارسلونا در یک بازی ویژه خدحافظی کند. این فوق‌ستاره آرژانتینی که در زمان حضورش در بارسا در ۷۷۸ بازی ۶۷۲ گل برای کاتالان‌ها به ثمر رساند و به این تیم برای کسب ۳۴ جام مختلف کمک کرد، فرصت خداحافظی در زمین را با هواداران بارسلونا پیدا نکرد.

واکنش سرمربی اینتر میامی به غیبت مسی تا پایان فصل

خورخه ماس رئیس باشگاه اینتر میامی در گفت‌وگو با مجله «ال‌کلوب دل‌دپورتیستا» گفت: جدایی مسی از بارسلونا به مذاق او خوش نیامد چون نتوانست با باشگاهی که در کودکی از او استقبال کرد خداحافظی کند و فکر می‌کنم شرایط آن چیزی نبود که لیونل می‌خواست. من به مسی تعهد داده‌ام که در سال‌های آینده هر کاری که ممکن باشد انجام خواهم داد تا به او این فرصت را بدهم تا با هوادارانش در بارسلونا خداحافظی کند. اینتر میامی به آنجا می‌رود یا یک بازی (با بارسلونا) انجام می‌دهیم.

برنده هفت توپ طلا تاکنون در ۱۲ بازی برای اینترمیامی به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن ۱۱ گل، ۵ پاس‌گل برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا