اخبار ورزشی

مس – استقلال؛ اولین بازی پس از آشتی‌کنان!/ تقابل دارا و ندار در اصفهان

مس – استقلال؛ اولین بازی پس از آشتی‌کنان!/ تقابل دارا و ندار در اصفهان

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، هفته هفتم لیگ برتر فوتبال امروز (شنبه) با برگزاری دو دیدار پیگیری می‌شود که در رفسنجان، استقلال به مصاف مس این شهر می‌رود و سپاهان اصفهان از صنعت نفت آبادان میزبانی خواهد کرد.

مس استقلال

استقلالی‌ها به واسطه حضور بازیکنان‌شان در اردوی تیم ملی و تیم امید، حدود ۴۰ روز از آخرین بازی‌شان در لیگ برتر می‌گذرد و حالا در شهر رفسنجان باید به مصاف مس بروند. پس از اینکه با پادرمیانی برخی از پیشکسوتان، کدورت‌ها بین جواد نکونام و علی خطیر برطرف شد، آرامش موقتاً به اردوی آبی‌ها بازگشته و امیدوارند در اولین بازی بعد از آشتی‌کنان سه امتیاز را بگیرند.

شاگردان نکونام از ۴ بازی گذشته‌شان ۳ پیروزی و یک شکست کسب کرده‌اند و با توجه به کسر امتیازها از سپاهان، در تلاش هستند با صید ۳ امتیاز در رفسنجان همچنان در کورس باقی بمانند.

ساکت الهامی که خیلی جایگاه خوبی در رفسنجان ندارد هم می‌خواهد با برتری مقابل استقلال مقبولیت بیشتری پیدا کرده و هم شکست ۶ بر یک فصل گذشته با هوادار را جبران کند.

سپاهان صنعت نفت

دو تیم زردپوش در شرایطی برابر هم قرار می‌گیرند که سپاهانی‌ها هفته گذشته در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل به میدان نیامدن الاتحاد عربستان در شرایط بازی قرار نگرفتند. شاگردان ژوزه مورایس شرایط خاصی را سپری می‌کنند، چرا که هم ۴ امتیاز در لیگ برتر به دلیل ثبت قرارداد غیرقانونی بازیکنان‌شان از دست دادند و هم در آسیا درگیر حواشی شدند. سپاهان هر ۴ بازی خود در لیگ برتر با با پیروزی پشت سر گذاشته اما با حکم کمیته انضباطی ۴ امتیاز از این تیم کسر شد تا با ۸ امتیاز در جایگاه ششم قرار بگیرند.

نفتی‌های آبادان که خیلی شرایط خوبی در جدول ندارند باید در نقش جهان اصفهان برابر تیم پرستاره سپاهان قرار بگیرند. امتیاز گرفتن برای شاگردان عبدالله ویسی کار سختی خواهد بود چرا که مسابقه امروز جدال دارا و ندار است.

نتایج دیدارهای هفته هفتم برگزار شده را در زیر مشاهده می‌کنید:

شمس آذر قزوین یک – ذوب‌آهن اصفهان ۲
آلومینیوم اراک صفر – تراکتور تبریز ۴
استقلال خوزستان صفر – پیکان تهران یک
هوادار صفر – فولاد خوزستان یک

مسابقات این هفته امروز و فردا طبق برنامه زیر پیگیری خواهد شد:

شنبه ۱۵ مهر
مس رفسنجان – استقلال، ساعت ۱۷:۴۵، ورزشگاه شهدای مس رفسنجان
‌سپاهان اصفهان – صنعت نفت آبادان، ساعت ۱۹:۴۵، ورزشگاه نقش جهان اصفهان

یکشنبه ۱۶ مهر
ملوان بندر انزلی – نساجی مازندران، ساعت ۱۷:۱۵، ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران انزلی
پرسپولیس – گل‌گهر سیرجان، ساعت ۱۹:۱۵، ورزشگاه آزادی

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا