قزوین

مشارکت آبیکی‌ها در انتخابات اخیر ۵۵درصد بوده است

مشارکت آبیکی‌ها در انتخابات اخیر ۵۵درصد بوده است

به گزارش خبرگزاری برگزیده از قزوین؛ حجت اله مددخانی، فرماندار شهرستان آبیک در نشست خبری دهه مبارک فجر که با حضور معاونین سیاسی و عمرانی و جمعی از اصحاب رسانه استان و شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد؛ ضمن قدردانی از رسانه‌ها، ایجاد شور انتخاباتی و دعوت از مردم در انتخابات را وظیفه رسانه‌ها دانست و گفت: حضور آبیکی ها در انتخابات دوره‌های اخیر از میانگین کشوری و استانی بالاتر و در حدود ۵۵درصد بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان آبیک به معرفی پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری در ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود: ۹۷پروژه با اعتبار ۳۰هزار میلیارد ریال در حوزه های مختلف صنعتی، عمرانی، اقتصادی، کشاورزی، فرهنگی، آموزشی و مسکن محرومین همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان افتتاح می شود.

وی افزود: این طرح ها شامل ۱۱طرح صنعتی و کشاورزی و ۸۶ پروژه عمرانی است که تعداد ۷۰ طرح در بخش مرکزی و۲۶ پروژه در بخش بشاریات به بهره برداری خواهد رسید.

مددخانی بیان کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۳هزار میلیارد تومان از منابع ملی، استانی و مشارکت بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است و با اجرای این طرح‌ها ۲۶۶۳ فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: میانگین نرخ بیکاری در کشور ۷درصد است که این میزان در آبیک ۲ درصد کمتر است.

فرماندار آبیک با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن توضیح داد: در فاز نخست طرح نهضت ملی مسکن ۲۴۰واحد در این شهرستان با ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی، در مرحله دوم ۲۴۰واحد در مرحله تکمیل اسکلت و فاز سوم این طرح در مرحله اخذ مجوز قرار دارد.

مددخانی اظهارکرد: ۶روستای این شهرستان در بخش مرکزی از نعمت گاز بی بهره بودند که با پیگیری های بعمل آمده و با تلاش جهادی ۴ روستا در دهه مبارک فجر از نعمت گاز بهره‌مند می شوند و گازرسانی به دو روستا نیز در دست اقدام است.

فرماندار آبیک تصریح کرد: بسته رونق شهرستان از محل مولدسازی به تصویب مسئولان ذیربط در استان رسیده و به تهران ارجاع داده شده است که در صورت اخذ مجوزهای لازم، عملیات اجرایی آغاز می شود و در حوزه فضاهای فیزیکی اداری، درمانی و… شاهد تحولات خوبی در شهرستان خواهیم بود.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا