هرمزگان

مشارکت بسیج باعث پیشرفت و توسعه ورزش لیردف شده است

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، عبدالمجید مرادی عصر امروز در جلسه نشست شورای ورزش و جوانان بخش لیردف شهرستان جاسک با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: ورزش بخش لیردف در حال رشد است و مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز تاکنون ۵ سفر نیز به این بخش داشته و از نزدیک مشکلات را نیز رصد و برای رفع مشکلات دستوراتی را صادر کردند و کارهای خوبی برای ورزش لیردف شده اما باید بیشتر تلاش شود چون انتظار جامعه ورزش و جوانان به حق است تا رسیدن به شرایط مطلوب ورزش لیردف فاصله دارد و نگاه مسئولین استان و شهرستان به ورزش لیردف نگاه عادلانه است هدف ما توسعه و فعال کردن تمام رشته‌های ورزشی در بخش لیردف است، فوتبال لیردف استعداد های فراوانی دارد.

وی با اشاره به اختصاص سهمیه لیگ دسته دوم فوتبال در بخش لیردف، افزود: با رئیس هیئت فوتبال استان مذاکره کردیم و یک سهمیه لیگ دسته دوم فوتبال به بخش لیردف اختصاص داده شده که جای تشکر و امیدواری را دارد و ورزش بانوان بخش لیردف را فعال کردیم و از مدیری دلسوز که خود نائب رئیس شورای اسلامی شهر لیردف نیز هست به عنوان مسئول ورزش بانوان لیردف استفاده و منصوب کردیم.

رییس اداره ورزش و جوانان جاسک در ادامه عنوان کرد: چهار زمین ورزشی فوتبال چمن مشارکتی در روستا های شمشی، پیوشک، کرتی و ونک تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

مرادی اظهار داشت: به همت دولت و پیگیری نماینده محترم شرق استان در مجلس شورای اسلامی دو زمین ورزشی چمن در روستاهای کوهستانی خیر آباد، جانوری نوگین وگیشدان احداث خواهد شد و برای عملیات تعمیر، مرمت و بازسازی سقف سالن و سیستم سرمایشی سالن لیردف اداره کل ورزش وجوانان استان پیگیر و برنامه‌های دارد، که انجام خواهد داد. 

مرادی بیان کرد: برای فعال شدن ورزش‌های ساحلی شهرداری لیردف قول دادند که یک مجتمع ورزش‌های ساحلی در لیردف احداث کند که جای تقدیر و تشکر را دارد.

وی اضافه کرد: توجه به ورزش‌های اصیل بومی و محلی در بخش لیردف از اولویت‌ها و برنامه‌های اداره ورزش و جوانان است و به همین منظور در هفته بسیج مسابقه شتر دوانی جنوب شرق کشور در بخش لیردف روستای کرتی برگزار خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان جاسک ضمن تقدیر و قدردانی از حمایت و همکاری مسئولان این بخش در زمینه ورزش اذعان کرد: از تمام ظرفیت‌های بخش لیردف در جهت رشد ورزش در بخش لیردف شهرستان جاسک استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان نیز از زمین های ورزشی در دست تکمیل روستاهای شمشی، گوهرت و شهر لیردف و سالن ورزشی مرکز بخش لیردف از نزدیک بازدید کرد.

 به مناسبت هفته بسیج نیز یک دوره مسابقات ورزشی بانوان به همت مسئول ورزش بانوان شهرستان جاسک و همکاری مسئول بانوان بخش لیردف، شورای اسلامی شهر لیردف، مسئول تربیت بدنی بسیج و آموزش و پرورش لیردف در مدرسه دبیرستان هاجر لیردف در رشته های دو ومیدانی، داژبال، طناب زنی وطناب کشی برگزار گردیده و به نفرات برتر آن در حاشیه این جلسه جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا