Categories: هرمزگان

مشارکت بسیج باعث پیشرفت و توسعه ورزش لیردف شده است

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، عبدالمجید مرادی عصر امروز در جلسه نشست شورای ورزش و جوانان بخش لیردف شهرستان جاسک با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: ورزش بخش لیردف در حال رشد است و مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز تاکنون ۵ سفر نیز به این بخش داشته و از نزدیک مشکلات را نیز رصد و برای رفع مشکلات دستوراتی را صادر کردند و کارهای خوبی برای ورزش لیردف شده اما باید بیشتر تلاش شود چون انتظار جامعه ورزش و جوانان به حق است تا رسیدن به شرایط مطلوب ورزش لیردف فاصله دارد و نگاه مسئولین استان و شهرستان به ورزش لیردف نگاه عادلانه است هدف ما توسعه و فعال کردن تمام رشته‌های ورزشی در بخش لیردف است، فوتبال لیردف استعداد های فراوانی دارد.

وی با اشاره به اختصاص سهمیه لیگ دسته دوم فوتبال در بخش لیردف، افزود: با رئیس هیئت فوتبال استان مذاکره کردیم و یک سهمیه لیگ دسته دوم فوتبال به بخش لیردف اختصاص داده شده که جای تشکر و امیدواری را دارد و ورزش بانوان بخش لیردف را فعال کردیم و از مدیری دلسوز که خود نائب رئیس شورای اسلامی شهر لیردف نیز هست به عنوان مسئول ورزش بانوان لیردف استفاده و منصوب کردیم.

رییس اداره ورزش و جوانان جاسک در ادامه عنوان کرد: چهار زمین ورزشی فوتبال چمن مشارکتی در روستا های شمشی، پیوشک، کرتی و ونک تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

مرادی اظهار داشت: به همت دولت و پیگیری نماینده محترم شرق استان در مجلس شورای اسلامی دو زمین ورزشی چمن در روستاهای کوهستانی خیر آباد، جانوری نوگین وگیشدان احداث خواهد شد و برای عملیات تعمیر، مرمت و بازسازی سقف سالن و سیستم سرمایشی سالن لیردف اداره کل ورزش وجوانان استان پیگیر و برنامه‌های دارد، که انجام خواهد داد. 

مرادی بیان کرد: برای فعال شدن ورزش‌های ساحلی شهرداری لیردف قول دادند که یک مجتمع ورزش‌های ساحلی در لیردف احداث کند که جای تقدیر و تشکر را دارد.

وی اضافه کرد: توجه به ورزش‌های اصیل بومی و محلی در بخش لیردف از اولویت‌ها و برنامه‌های اداره ورزش و جوانان است و به همین منظور در هفته بسیج مسابقه شتر دوانی جنوب شرق کشور در بخش لیردف روستای کرتی برگزار خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان جاسک ضمن تقدیر و قدردانی از حمایت و همکاری مسئولان این بخش در زمینه ورزش اذعان کرد: از تمام ظرفیت‌های بخش لیردف در جهت رشد ورزش در بخش لیردف شهرستان جاسک استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان نیز از زمین های ورزشی در دست تکمیل روستاهای شمشی، گوهرت و شهر لیردف و سالن ورزشی مرکز بخش لیردف از نزدیک بازدید کرد.

 به مناسبت هفته بسیج نیز یک دوره مسابقات ورزشی بانوان به همت مسئول ورزش بانوان شهرستان جاسک و همکاری مسئول بانوان بخش لیردف، شورای اسلامی شهر لیردف، مسئول تربیت بدنی بسیج و آموزش و پرورش لیردف در مدرسه دبیرستان هاجر لیردف در رشته های دو ومیدانی، داژبال، طناب زنی وطناب کشی برگزار گردیده و به نفرات برتر آن در حاشیه این جلسه جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


admin

Recent Posts

استقبال از خاطرات یک نفوذی

کتاب 'سیطره"، نوشته کیانوش گلزار راغب از نفوذ نادر کیانی به حزب کومله برای سومین‌بار…

10 دقیقه ago

سریال نون‌خ تراژدی زندگی هنرمند سیستانی شد

هنرمند اهل سیستان و بلوچستان معتقد است که استفاده بی‌اجازه از آهنگش در سریال «نون‌خ»…

10 دقیقه ago

مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد

با حکم معاون سیما، مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»…

11 دقیقه ago

اولین عکس از سریال «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» منتشر شد

همزمان با آغاز پخش تیزر سری جدید آقای قاضی از شبکه دو سیما تصاویری از…

11 دقیقه ago

ویترین برگزیده های ایران شماره ۶۵۷/ اکسپو در «خانه امن»

برگزاری نمایشگاه اکسپو۲۰۲۴ در تهران با حضور بیش از ۲۳۰۰ تاجر و سرمایه‌گذار بین‌المللی از…

12 دقیقه ago

نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب

هرچند برخی منفعلانه در مقابل امواج رسانه‌ای و تبلیغاتی غرب، مرزبندی فرهنگی و مقاومت فرهنگی…

12 دقیقه ago