سلامت

مشاور وزیر بهداشت: خدمات دولت در حوزه سلامت با تمامی توان ادامه دارد

به گزارش برگزیده های ایران سیدمحمد پورحسینی روز پنجشنبه در آیین تکریم رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و معارفه سرپرست جدید این واحد دانشگاهی افزود:  کارکنان حوزه سلامت با سیره نبوی هم در دوران دفاع مقدس و هم با شیوع ویروس کرونا در اسفند ماه ۱۳۹۸ نقش آفرینی کردند که قدردان تلاش همگی آنها هستیم.

وی اظهار کرد: تغییر اجتناب ناپذیر است و به دلیل کرونا هرگونه تغییری باید به سرعت انجام شود تا در حوزه سلامت وقفه ای ایجاد نشود.

پورحسینی ادامه داد: برای انتخاب مدیران سامانه ای مشخص شد که در آن افراد درخواست ها و توانمندی های خود را مطرح می کنند.

وی گفت: سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی یزد علاوه بر سوابق علمی، فردی مردم دار است و اصل هم بر این است که دانشگاه به سمت خوبی حرکت کند.

وی در این مراسم عمیدالدین خطیبی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد معرفی و از خدمات محمدرضا میرجلیلی رییس سابق این واحد دانشگاهی قدردانی کرد. 

همچنین رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی یزد با قدردانی از همکاری کارکنان حوزه درمان استان در هشت سال دوره مدیریت خود، گفت: در این مدت هرگز به کسی دستور نداد و با تعامل و همراهی هم فعالیت‌ها را پیش برد.

محمدرضا میرجلیلی افزود: تمامی اختیار هر حوزه به معاونت ها واگذارو اقدام های ارزشمندی هم در این سال‌ها انجام شد و حوزه سلامت استان رشد چشمگیری پیدا کرد.

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد هم با بیان اینکه  در رشته توان بخشی تحصیل کرد ، گفت: در حوزه سلامت استان نیاز به همراهی همه نیروهاست.

خطیبی افزود: در نظر دارد به صورت تیمی فعالیت ها را انجام دهد تا استان به اهداف عالی در نظام سلامت دست یابد.

وی متخصص طب فیزیکی و توان بخشی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی و عضو هیات علمی دانشگاه بقیه الله اعظم تهران  است. 

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا