Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل ۱۳ روز عید، هر روز عیدی می‌گیرند - خبرگزاری برگزیده های ایران
علمی و فناوری

مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل ۱۳ روز عید، هر روز عیدی می‌گیرند

مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل ۱۳ روز عید، هر روز عیدی می‌گیرند

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، تمامی مشترکین این اپراتور همزمان با تحویل سال، از ۶۰ تا ۱۰۰ دقیقه مکالمه به عنوان عیدی دریافت می‌کنند. علاوه بر این، شاتل موبایل در جشنواره نوروزی خود به مدت ۱۳ روز، بسته اینترنت و یا کدهای تخفیف شگفت انگیز به صورت روزانه به مشترکین خود هدیه می‌دهد.

شاتل ‏‌موبایل تنها اپراتور تلفن همراه ایران است که امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم‌کارت‏‌های خود فراهم کرده و با تحلیل مداوم شبکه‏‌های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، باکیفیت‌ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به ‏‌صورت کاملا هوشمند انتخاب می‌کند. تمامی مشترکین شاتل موبایل با شماره‌گیری کد دستوری #۸*۱* یا از طریق مدیریت اینترنتی حساب شاتل ‏‌موبایل خود می‌توانند ضمن استعلام نام شبکه رادیویی میزبان، به‏‌صورت دستی شبکه میزبان سیم کارت خود را در لحظه تغییر داده و یا قابلیت انتخاب هوشمند شبکه را مجددا فعال کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل، انتخاب و خرید شماره‌های رند و عادی می‌توانند علاوه بر امکان مراجعه حضوری به بیش از ۴۰۰۰ مرکز فروش و خدمات پس از فروش شاتل موبایل در سراسر کشور، از طریق فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل و یا تماس با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ اقدام نمایند.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا