قزوین

مشترکین صنعتی خود را برای ماه‌های سرد سال آماده کنند

مشترکین صنعتی خود را برای ماه‌های سرد سال آماده کنند

به گزارش خبرگزاری برگزیده از قزوین؛ حسین فرامرزیان، مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان قزوین با بیان مطلب فوق، اظهارکرد: شرکت گاز استان قزوین با انجام اقدامات پیشگیرانه و نگهداری و تعمیرات در ایستگاه‌های تقلیل فشار طی شش ماهه ابتدایی سال، خود را برای فصل سرما آماده کرده است.

او آمادگی همه‌جانبه اکیپ‌های امداد گاز را از نقاط قوت شرکت گاز دانست و افزود: تمامی اکیپ‌های امدای گاز در سطح استان با انجام رزمایش‌های عملیاتی آمادگی لازم را کسب کرده‌اند و همچنین با تجهیز مراکز امداد به سامانه مانیتورینگ، امکان پایش لحظه‌ای وضعیت ایستگاه‌ها نیز فراهم شده است.

فرامرزیان به بخش صنعت نیز اشاره کرد و گفت: از تمامی مشترکین تولیدی و صنعتی، دامداری‌ها، مرغداری‌ها، گلخانه‌ها و مشترکین اماکن عمومی می‌خواهیم همچون گذشته همراهی لازم را داشته و اقدامات مربوطه را در خصوص تهیه، تامین و ذخیره‌سازی سوخت دوم به‌عمل آورده و خود را برای ماه‌های سرد سال آماده کنند.

این مسئول ادامه داد: انجام تعمیرات دوره‌ای، برگزاری رزمایش‌های عملیاتی، استفاده از سامانه‌های هوشمند و به‌کارگیری تجارب سال‌های پیش در شرکت گاز استان قزوین و همراهی مشترکین عزیز در مدیریت مصرف، استمرار جریان گاز استان در آستانه ورود به فصل سرما را امکان‌پذیر می‌سازد.

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان قزوین در پایان ضمن اشاره به برگزاری جلسات مداوم برای هماهنگی و کنترل شرایط به منظور پایداری و استمرار جریان گاز اظهار کرد: شرکت گاز استان قزوین تمام تلاش خود را برای این امر مهم به‌کار بسته و در مقابل از تمامی مشترکین استان تقاضا داریم ضمن مدیریت مصرف، نکات ایمنی را نیز رعایت کرده تا بتوانیم ماه‌های سرد سال را آرام و بدون دغدغه پشت سر بگذارنیم.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا