Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
مشخصات پاژ، جانشین احتمالی پراید/ عکس - خبرگزاری برگزیده های ایران
علمی و فناوری

مشخصات پاژ، جانشین احتمالی پراید/ عکس

مشخصات پاژ، جانشین احتمالی پراید/ عکس

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد محصول جدید خود را با نام پاژ به بازار ایران عرضه کند. پاژ در ردیف خودروهای هاچ بک اقتصادی قرار می‌گیرد و سایپا آن را طبق پلتفرم رنو کویید توسعه داده است. این خودرو از لحاظ ابعاد مشابه سایپا ۱۱۱ بوده و در قالب یک هاچ بک شهری اقتصادی در زمستان ۱۴۰۲ به تولید انبوه خواهد رسید.

طول سایپا پاژ به ۳۸۰۰ میلی‌متر، عرض آن ۱۵۹۰ میلی‌متر، ارتفاع آن به ۱۴۹۰ میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به ۲۴۳۰ میلی‌متر می‌رسد. گفتنی است پاژ نام زادگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی، شاعر حماسه سرای ایرانی بوده و این روستا در ۱۵ کیلومتری شمال شهر مشهد واقع شده است.

مشخصات فنی

پاژ به یک موتور ۱ لیتری ۳ سیلندر و ۱۲ سوپاپ تنفس طبیعی مجهز خواهد بود که می‌تواند قدرتی برابر با ۷۰ اسب بخار و گشتاور ۱۰۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد. این پیشرانه دارای استاندارد آلایندگی یورو ۶ بوده و برای این هاچ بک سبک وزن به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت ۵ لیتری را به همراه دارد.

جانشین پراید چه مشخصاتی دارد / عکس

امکانات رفاهی و ایمنی

پاژ به عنوان یک خودرو اقتصادی طبق استانداردهای ۸۵گانه به تولید خواهد رسید و از امکاناتی چون جلو آمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، ۲ ایربگ ایمنی، سنسور فشار باد تایرها و سیستم ترمزهای ABS، EBD، BA بهره می‌برد.

۵۸۵۸

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا