خراسان رضوی

مشهد باید الگوی سایر شهرها شود

به گزارش برگزیده های ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، «حسین مظفر» در جلسه تبیین جهان شهربرکت و کرامت که به میزبانی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و اندیشکده مدیریت شهری و با حضور کارشناسان فعال در حوزه های مختلف مشهد برگزار شد، خاطرنشان کرد: الگوسازی در پایتخت معنوی ایران درسه حوزه ساختارهای شهری، فرهنگ و ارزش های حاکم در مشهد و روابط بین انسانها جزو مهمترین ارکان برای تحقق این شعار است.

وی افزود: برهمین اساس تمامی ارگان ها باید برای بهترشدن و الگو شدن هرچه بیشترمشهد در رسیدن به همه ی آرمان ها و چشم اندازها تلاش کنند.

مظفر در ادامه گفت: باتوجه به حضور امام مهربانی ها دراین کلان شهر زیارتی، لازم است تمدن سازی، ارزیابی و برنامه ریزی برای دست یابی به ارزشها در چشم انداز ۱۴۰۴ و همچنین برگزاری نشست ها وامنیت و آرامش، از برنامه های اصلی باشد.

وی افزود: باید میان آرمان ها و ارزش های کلان این شهر، پیوندی حاصل کنیم تا بتوانیم تعارض ها را حل کرده و مشهد را به الگویی با نظام درست، دارای استراتژی جامع تبدیل کنیم .

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: هرچند مشهد شهر بسیارخوب با پیروی از الگوی سیره رضوی و با بهره مندی از ظرفیت فرهنگی مشعول خدمت رسانی به زائران است اما بازهم باید بین حوزه ارزش و تفکر و اندیشه پیوند عظیمی حاصل شود تا مشهد را باعنوان جهان شهر برکت وکرامت بیشتر بشناسانیم.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا