چهارمحال و بختیاری

مشکلات با پشت میز نشستن حل نمی‌شود/ بدون واسطه با مردم سخن خواهم گفت

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد غلامعلی حیدری بعدازظهر امروز در بازدید سرزده از بخش کرونایی بیمارستان هاجر، گفت: بنده افتخار دارم در اولین روز رسمی کاری‌ام به دیدار رزمندگان خط مقدم بهداشت و درمان بشتابم و از نزدیک با کادر درمان و بیماران کرونایی گفت‌وگو کنم.

استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص هدفش از بازدید سرزده از بخش کرونایی، ادامه داد: من معتقدم با مدیریت ستادی و نشستن پشت میز نمی‌توان بر مشکلات غلبه کرد؛ لذا تصمیم گرفتم خودم به صورت میدانی وارد شوم و بدون واسطه مشکلات را ببینیم و لمس کنم تا بتوانم راهکارهای واقعی برای حل مشکلات پیا کنم.

حیدری خطاب به کادر درمان گفت: هر جایی که مردم پای کار آمدند مشکلات بزرگ و ناشدنی به راحتی حل شدند؛ هر وقت مردم به میدان وارد شدند شاهد معجزه بودیم؛ اینجا هم از مردم عزیزم خواهش می‌کنم هم نسبت به رعایت پروتکل‌های تعرف شده و هم همکاری جهت تزریق واکسن با مسئولان درمانی همکاری کنند.

وی ادامه داد: برگزاری مراسمات باید مدیریت شود و اگر مراسمی لازم است حتما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حداقل جمعیت برگزار شود؛ بنده مراسم تودیع و معارفه را با حداقل جمعیت ممکن برگزار کردم.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان تصریح کرد: بنده به عنوان خادم شما عزیزان کادر درمان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد و برای حل مشکلات با تمام کمک خواهم کرد.

لازم به ذکر است حیدری در مراسم معارفه خود به عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری به مردم وعده داده بود که در این دولت طعم مدیریت جهادی را خواهند چشید.

انتهای پیام/۳۳۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا