آذربایجان غربی

مشکلات بخشی از مناطق حاشیه شهر ارومیه بررسی میدانی شد

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، بازدید میدانی رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران شهرداری و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی به همراه هیئت همراه از محله‌های سالار و رشادت منطقه ۲ ارومیه انجام شد.

در این بازدید اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با اهالی ساکن این محلات دیدار و گفت‌وگو و از نزدیک در جریان  روند مشکلات و عملیات ساماندهی آب‌های سطحی، آسفالت، فضای سبز، پسماند و همچنین کمبودها و محرومیت‌های این منطقه از شهر قرار گرفتند.

در این بازدید رئیس و اعضای شورای شهر پس از شنیدن مشکلات این مناطق از زبان معتمدین و اهالی خواستار رفع مشکلات مربوطه از سوی دستگاه‌های اجرایی شدند.

رسیدگی به مشکلات آسفالت این مناطق، فاضلاب شهری و جمع‌آوری آب‌های سطحی، فضای سبز، آزادسازی تعدادی از قطعات موجود جهت رفاه اهالی از سوی شهرداری، تهیه مصالح زیرسازی جهت تسریع در اتمام ۲ باب مدرسه موجود و در حال افتتاح، آغاز عملیات بتن پلاک پیاده‌رو برخی معابر، گفت‌وگو در خصوص تعیین محل احداث یک باب فرهنگسرا و همچنین کمک به مساجد منطقه جهت تکمیل نواقص‌ها موجود از جمله مباحثی بود که در این بازدید میدانی مورد بررسی قرار گرفت که مقرر شد تعدادی از این موارد در اسرع وقت عملیاتی شده و مابقی نیز برنامه‌ریزی و به طور جدی پیگیری شوند.

در این بازدید خلیل‌پور رئیس شورا، منافی نایب رئیس و رئیس کمیسیون خدمات شهری، یوسفی دبیر اول، نوروزی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی، وحیدافشار رئیس کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی و سخنگو، توکلی مهر رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مشارکت و گردشگری و ابراهیم زاده نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه حضور داشتند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا