چهارمحال و بختیاری

مشکلات طرح‌های نیمه‌تمام برای سفر رئیس‌جمهور احصا شده است

 به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد صبح امروز غلامعلی حیدری استاندار جدید چهارمحال و بختیاری به همراه تعدادی از مدیران ارشد استانی برای پیگیری مشکلات مردم اردل به این شهرستان سفر کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این سفر از محل اجرای طرح تونل گورمیزه بازدیدی داشته و گفت: موانع این طرح در حال رفع بوده و روند جذب اعتبارات سرعت مطلوبی یافته است.

وی افزود: باید سرعت‌بخشی در روند اجرای این طرح براساس برنامه زمان‌بندی مورد توجه قرار گیرد زیرا تکمیل و بهره‌برداری از این تونل مشکلات شهرستان اردل در حوزه‌های مختلف را کاهش می‌دهد.

همچنین استاندار چهارمحال و بختیاری پس از غبارروبی گلزار شهدای اردل، بازدید از طرح‌های آبیاری اراضی کشاورزی ده‌کهنه روگر، تونل گورمیزه، بیمارستان امام رضا(ع) اردل با حضور در شورای اداری به میزبانی شهرستان اردل گفت: طرح‌های نیمه‌تمام که بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند برای ارائه در سفر رئیس‌جمهور به استان با هدف رفع مشکلات مشخص شده‌اند.

وی تصریح کرد: موانع پیشرفت امور در برنامه‌های سال ۱۴۰۰ ارزیابی و برای رفع آن تلاش خواهد شد و در صورت ممکن نبودن رفع مشکلات برنامه‌ها، ضمن اطلاع‌رسانی به وزرا، از توان مسوولان ملی برای رفع آن بهره‌گیری می‌شود.

حیدری با اشاره به سرکشی از طرح‌های نیمه‌تمام شهستان اردل تصریح کرد: سرکشی از روند پیشرفت فیزیکی طرح‌ها و نظارت بر پیگیری مسوولان برای تسهیل در امور مردم در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا