کرمانشاه

مشکل افت فشار و قطع گاز در کرمانشاه نداریم

سیروس شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در کرمانشاه، اظهار داشت: در حال حاضر در استان کرمانشاه ۲۹ شهر معادل ۹۹.۵ خانوارهای شهری از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: از ۲ هزار و ۵۴۰ روستای استان یک‌هزار و ۷۲۱ روستا جمعیت بالای ۲۰ خانوار دارند که یک‌هزار و ۷۴۵ روستا گازدار هستند و ۴۰۰ روستای دیگر در دست اجرا داریم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۶۴۰ هزار مشترک در بخش خانگی، تجاری، صنعتی، نیروگاهی و پترشیمی، گفت: ۷۵ درصد این تعداد در فصل زمستان در بخش خانگی و ۲۵ درصد باقی‌مانده در بخش صنایع و نیروگاهی هستند.

وی مصرف روزانه گاز در استان را به‌طور متوسط ۱۴ میلیون مترمکعب اعلام کرد و افزود: ۲ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در استان، ۱۸ شهرک صنعتی و ۷۴ جایگاه سی.ان.جی در استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

شهبازی در خصوص شرایط مصرف گاز در استان با توجه به کاهش دمای هوا، گفت: سال ۹۶ خط تقویتی کرمانشاه راه‌اندازی شد که از آن زمان تا به امروز مشکلی در زمینه قطعی یا افت فشار گاز نداشته‌ایم، اما با توجه به موازنه منفی در بخش تولید و توزیع گاز استان ادامه این روند به رفتار و مصرف مشترکان بستگی دارد.

وی تصریح کرد: بعضی از اوقات مجبور به محدود کردن گاز در بخش صنایع، نیروگاها و پتروشیمی می‌شویم که اگر مردم همکاری لازم را در مدیریت مصرف داشته باشند، قطعا این مشکلات کمتر می‌شود.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا