اصفهان

مصرف ۷۸میلیون متر مکعب گاز در سطح استان اصفهان طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، مدیرعامل این شرکت از مصرف ۷۸ میلیون و ۱۱۵ هزار متر مکعب گاز طبیعی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: مصرف گاز طبیعی طی هفته جاری با توجه به سرد شدن هوا با روند افزایشی مواجه شده که استمرار این موضوع می تواند منجر به افت فشار گاز شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه،مصرف گاز طبیعی در این روزها در بخش خانگی به شدت افزایش پیدا کرده، به طوری که در روز گذشته در بخش خانگی بیش از ۳۹ میلیون متر مکعب گاز مصرف شده، گفت: در بخش صنایع عمده و نیروه‌گاه‌ها نیز ۳۸ میلیون ۹۰۸ هزار مترمکعب گاز به مصرف رسیده است.

وی بیان داشت: با مشارکت خوب مردم عزیز در مصرف منطقی گاز و خاموش کردن حداقل یک شعله اضافی و رعایت دمای رفاه ( ۱۸- ۲۱ درجه سانتیگراد در روز های سرد) می‌توان مصرف گاز در سطح استان را مدیریت کرد تا برای تامین مستمر بخش خانگی در روزهای سرد پیش رو ناگزیر به اعمال محدودیت مصرف در برخی صنایع نباشیم.

علوی گفت: مشترکین می‌توانند با رعایت نکات ساده‌ای همچون؛ استفاده از عایق‌های حرارتی، پوشیدن لباس گرم، بستن منافذ خروجی انرژی گرمایی از خانه، استفاده از پرده ضخیم و پوشیده برای پنجره ها و…با رعایت نکات ایمنی مربوطه در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تأکیدکرد: بسیاری از ادارات روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل هستند، لذا باید در این روزها و سایر روزهای تعطیل شیرهای گاز وسایل گاز سوز بسته شود و چناچه در بازدید بازرسین این شرکت سیستم‌های گرمایشی در روزهای مذکور روشن باشد با اعلام اخطار و در صورت عدم توجه گاز مشترک قطع خواهد شد.

وی بیان داشت: مصرف بهینه گاز در استان اصفهان به لحاظ تعداد صنایع عمده موجود در این استان، تراکم جمعیت، ترافیک شهری و حجم آلودگی زیست محیطی اجتناب ناپذیر است، لذا از تمامی مشترکین عزیز تقاضا داریم در مصرف منطقی و بهینه گاز دقت و حساسیت زیادی داشته باشند.

به گزارش برگزیده های ایران، در استان اصفهان بیش از یک میلیون و نهصد هزار مشترک از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند و سالانه ۲۲ میلیارد متر مکعب گاز در سه بخش خانگی، صنعتی و عمومی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا