آذربایجان غربی

مصمم به پیروزی در دیدارهای دور برگشت هستیم

به گزارش برگزیده های ایران، محمدرضا تندروان سرمربی شهرداری ارومیه چهارشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای من بسیار خوشایند و لذت بخش است که بازیکنانم می توانند در شرایط سخت و هنگامی که از نظر نتیجه عقب هستیم دوباره به روند بازی برگردند و مسابقه را به نفع خود به پایان برسانند.

وی ادامه داد: ما می توانستیم ست اول را به راحتی ببریم چرا که واگذاری این ست جای تامل و بررسی دارد که در دستور کار برنامه های آتی قرارخواهیم داد.

تندروان گفت: با توجه به اینکه تدابیر کادر فنی تیم شهرداری ارومیه پیروزی قاطع در تمامی دیدارهای دور برگشت با استفاده از همه بازیکنان است و امروز هم از بازیکنان ذخیره به نحو احسن بهره بردیم.

وی ادامه داد: به طور یقین پیروزی در ست های پنجم این باور را در نزد بازیکنانم به وجود آورده است که ما توانایی برد در هر شرایطی را داریم و این امر صرف نظر از مسایل فنی بار روانی خوب و مفیدی برای ما داشته است.

تیم والیبال شهرداری ارومیه امروز چهارشنبه ۱۵ دی ماه در دیدار خانگی از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال ایران در دیداری سخت و دشوار با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل تیم پاس گرگان به پیروزی رسید. 

ست‌های اول و دوم این دیدار با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۲ به نفع پاس گرگان به پایان رسید ولی در ادامه این تیم شهرداری ارومیه بود که سه ست بعدی را با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۱ به سود خود خاتمه داد.

هم اکنون تیم والیبال شهرداری ارومیه با کسب این پیروزی خانگی با ۱۲ برد، سه باخت و کسب ۳۲ امتیاز همچنان در رده دوم جدول قرار دارد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه روز یکشنبه آینده ۱۹ دی ماه در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر کشور میمهان تیم هورسان رامسر خواهد بود.

انتهای پیام 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا