چهارمحال و بختیاری

مصوبات جلسه امروز کمیسیون فرهنگی شهرکرد چه بود؟

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد ماشاالله ایزدی در حاشیه جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرکرد که عصر امروز با حضور اعضای شورا برگزار شد، گفت: در این جلسه در خصوص نحوه اجرای فعالیت‌های فرهنگی در مناسبات باقیمانده تا پایان سال برنامه‌ریزی شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان افزود: همچنین کمیته‌هایی مانند کمیته بانوان، ایثارگران، جوانان، اجتماعی، ورزش، پژوهش، حقوق شهروندی و … در راستای تحقق برنامه‌های فرهنگی و زیرمجموعه کمیسیون فرهنگی در سطح شهر تشکیل شد و هرکدام از اعضای شورا با توجه به مهارت و تخصص‌شان مدیریت یک کمیته را بر عهده گرفتند که بعد از عضوگیری و انتخاب جوانان خوش فکر و ایده فعالیت‌های خود را آغاز می‌کنند.

مزین شدن مسیر تپه نورالشهدا به عکس‌های شهدا

وی ادامه داد: در این جلسه مصوب شد مسیر گلزار شهدای گمنام شهرکرد به عکس‌هایی از شهدای مدافع حرم و سلامت مزین شود که اجرای این طرح مستلزم اتمام طرح جاده این مکان می‌باشد.

ایزدی اظهار داشت: پیشنهاد شد در گلزار شهدای شهرکرد کنار هر شهید خلاصه‌ای از وضعیت شهید و بخشی از وصیتنامه آن در قالب یک تابلو نصب شود اما این طرح کاری زمان‌بر است که با همکاری بنیاد شهید اجرایی خواهد شد.

وی افزود: بودجه بیشتر این برنامه‌های فرهنگی از طریق مشارکتی با دیگر دستگاه‌های فرهنگی تامین می‌شود.

ایزدی با بیان اینکه نام‌گذاری کوچه‌ها و خیابان‌های شهر به نام شهدا و ایجاد پیوست‌های فرهنگی برای همه مشاغل از دیگر طرح‌های پیشنهادی در این جلسه بود، ادامه داد: سعی داریم بعد از دوران کرونا برنامه‌های آموزشی ویژه اعضای پرسنل و کارمندان متناسب با مأموریت‌ها و فعالیت‌هایشان اجرا کنیم.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا