آذربایجان غربی

مصوبات سفر ریاست سابق قوه‌قضاییه به آذربایجان‌غربی اجرایی شود

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی  در نشست  با استاندار آذربایجان‌غربی خواستار اجرای مفاد تفاهم‌نامه منعقده در سفر ریاست سابق قوه‌قضائیه به استان در اسفند۱۳۹۹ شد.

رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی در این جلسه که با حضور معاون عمرانی استاندار، رئیس سازمان برنامه‌ریزی استان و معاون مالی و پشتیبانی دادگستری استان برگزار می‌شد به نیازمندی‌ها و کمبودهای موجود در دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه اشاره و گفت: موارد ذکر شده در این تفاهم‌نامه همگی نیازهای ضروری بوده که با حضور ریاست سابق قوه و مسئولین استانی منعقد شده است و قسمتی از احتیاجات دستگاه قضایی را شامل می‌شود که برای خدمت‌رسانی بهتر تامین آنها ضروری هست. 

رئیس‌کل دادگستری استان با تشکر از توجه ویژه استاندار ، از پیگیری و حمایت وی تشکر و این نوع همکاری تاثیرگذار  را موجب تعالی استان و رضایتمندی مردم دانست.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی هم در این نشست به تامین نیازمندی‌های عمومی دستگاه قضایی استان تاکید کرد و گفت: تامین نیازهای دستگاه قضایی به نفع مردم و در جهت حل مشکلات مردم هست و باید برای مرتفع کردن آنها کم نگذاریم.

معتمدیان افزود: علیرغم اینکه پروژه های متعددی در سطح استان نیاز به تکمیل و تامین اعتبار دارند ولی مواردی که در تفاهم‌نامه قید شده است ضروری هستند و یقیناً در جهت رفع مشکلات مردم بکار خواهند رفت.

معتمدیان پس از بررسی و شور در خصوص نیازمندی‌ها موارد اولویت‌دار و ضروری را در طول جلسه پیگیری ودستورات عملی و نتیجه بخشی صادر کرد که کمک به ساخت دادگستری شهرستان شوط، ساخت مجتمع قضایی ۱۵ هزار متر مربعی در مرکز استان واگذاری ساختمان‌های مازاد دانشگاه فنی حرفه‌ای  به دستگاه قضایی استان از جمله این موارد بود.

همچنین مقرر شد اعتبار لازم برای تکمیل سالن تشریح پزشکی قانونی در شهرستان خوی اختصاص یابد تا مشکل مردم شمال استان حل شود.کمک به  تامین بخشی از نیازمندی های زندانهای استان از مصوبات دیگر جلسه بود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا