Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
مصوبه کمیسیون اجتماعی برای تعیین حق بیمه کارگران ساختمانی - خبرگزاری برگزیده های ایران
سیاسی

مصوبه کمیسیون اجتماعی برای تعیین حق بیمه کارگران ساختمانی

مجید انصاری سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی برگزیده های ایران با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز و در شور دوم طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی مورد بحث و بررسی و تصویب قرار گرفت.

وی افزود: براساس مصوبه امروز کمیسیون حق بیمه کارگران ساختمانی یک تا ۱۵ درصد حداقل حقوق کارگران ساختمانی در همان سال تعیین شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: براساس مصوبه امروز کمیسیون کمیته‌ای در سطح ملی و با حضور نماینده صنفی کانون کارگران ساختمانی، نماینده کانون صنفی کارفرمایان ساختمانی، سازمان نظام مهندسی، سازمان تأمین اجتماعی و وزرای کشور راه و شهرسازی و تعاون کار و رفاه اجتماعی حق بیمه کارگران ساختمانی در همان سال و با توجه به شرایط جغرافیایی و ارزش ملک و محرومیت منطقه و … تعیین می‌‌‌کند.

انصاری خاطرنشان کرد: همچنین در هر استان همین کمیته و با حضور نمایندگان استانی دستگاه‌های مربوطه تشکیل می‌شود و کار آنها پیشنهاد حق بیمه کارگران ساختمانی در آن استان به کمیته در سطح ملی است تا در کمیته ملی مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همچنین در ادامه جلسه امروز طرح تعیین و تکلیف کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی اعاده شده از سوی شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دو ایراد شورای نگهبان به این طرح و با حضور سخنگوی شورا اصلاح شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا