اردبیل

مطالبه‌گری دانشجویان گام بزرگی برای پیشرفت جامعه است

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل و به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست با مسؤولان تشکل‌های دانشجویی استان اردبیل به‌مناسبت روز دانشجو اظهار کرد: مطالبه‌گری دانشجویان اهمیت دارد و دانشجو هر چه مطالبه‌گرتر باشد، به همان میزان گام بزرگی در راستای پیشرفت جامعه برداشته می‌شود.

وی افزود: نشاط علمی، فرهنگی و سیاسی جامعه با حضور دانشجویان اتفاق می‌افتد و دانشجویان با خلوصی که دارند، می‌توانند صادقانه عملکردها را نقد و بررسی کنند.

استاندار اردبیل ادامه داد: دیدگاه‌های دانشجویان در حوزه‌های مختلف نشانگر آینده یک جامعه بوده و این باور و عقیده دانشجویان است که کشور را خواهد ساخت.

مسؤولان استان اردبیل با نگاه عادلانه از نظرات دانشجویان استقبال کنند

عاملی همکاری دانشجویان و مسؤولان را در کنار هم، گامی برای خدمتگزاری بهتر به مردم دانست و بیان کرد: داشتن مسؤولیت نیازمند سعه‌صدر و استفاده از نظرات مختلف برای رشد و تعالی جامعه بوده و در این راستا مسؤولان استان اردبیل نیز با نگاه عادلانه از نظرات مطالبه‌گرانه دانشجویان استقبال کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای توسعه سرمایه‌گذاری در استان اردبیل، این اقدامات گامی برای ایجاد آینده درخشان جوانان و دانشجویان است.

اهمیت استفاده از نیروهای جوان و کارآمد در مدیریت‌ها

استاندار اردبیل تحول‌خواهی در خصوص مدیریت و استفاده از توانمندی‌های مختلف را از جمله گام‌های اول در رفع مشکلات و حرکت به سمت توسعه عنوان کرد و افزود: استفاده از نیروهای جوان و کارآمد در مدیریت‌ها از جمله اقداماتی است که در راستای تحول‌خواهی و رفع مشکلات موجود انجام می‌شود.

عاملی با اشاره به مشکلات مطرح‌شده از سوی دانشجویان گفت: تمامی مشکلات مطرح‌شده با حضور روسای دانشگاه‌ها بررسی و نسبت به اتخاذ راهکارها برای حل آن اقدام می‌شود.

مراکز رشد دانشگاهی و اندیشکده‌ها تشکیل شود

وی تاکید بر تشکیل مراکز رشد دانشگاهی و اندیشکده‌ها تصریح کرد: منظور از مراکز رشد منحصرا مراکز رشد فنی و مهندسی نبوده و با ایجاد مراکز رشد علوم انسانی از ایده‌های نو در این حوزه نیز استقبال می‌شود.

گفتنی است؛ در این نشست ۳ ساعته تعدادی از دانشجویان نظرات، پیشنهادها و مشکلات را مطرح کردند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا