هرمزگان

مطالبه گری صحیح ضرورت جامعه جوان است

به گزارش برگزیده های ایران از رودان، حجت الاسلام مهدی دری در خطبه‌های نماز جمعه رودان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با دست‌اندرکاران کنگره سه هزار و ۵۳۵ شهید استان زنجان اظهار کرد: یکی از خصوصیات بارز شهدا از خود گذشتگی و اخلاص آنان بوده که نقش محوری را در زندگی آنان داشته  است و بنگریم شهدا در مقابل این همه از خود گذشتگی که از خود نشان داده اند از ما چه خواسته اند و ما باید چگونه راه آنان را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: شهدا برای دفاع از خاک و امنیت مردم، حرکتی عظیم را شروع کردند و پایان آن حرکت بزرگ شهادت بود که شهدای ما به آن رسیدند و نیز باید سپاس‌گزار خون این عزیزان باشیم و پیام آنان را به نسل‌های بعد منتقل کنیم.

امام جمعه رودان افزود: مجاهدت، ایثار و فداکاری ویژگی‌های شهدا بود که باعث شد تا آنها با بی‌باک و بی‌پروا در دفاع از اسلام و انقلاب برابر دشمنان ایستادگی کنند و در این راه جان خود را نثار اسلام و انقلاب کنند.

حجت الاسلام دری با اشاره به اخلال در سامانه هوشمند پمپ بنزین های کشور عنوان کرد: این حادثه زنگ خطریست که حواسمان را جمع و آماده باشیم چرا که امکان دارد در جاهای دیگر این موضوع رخ دهد و دشمنان  خلل ایجاد کنند و بروز این موضوع  تحقق بحث اینترنت ملی را جدی تر از گذشته روشن می کند  تا دیگر بدخواهان انقلاب نتوانند دوباره به تاسیسات کشور ضربه بزنند.

امام جمعه رودان در ادامه گفت: امروز  دشمنان از جنگ تسلیحاتی با ایران اسلامی ناامید شده و از آن هراس دارند، قصد و برنامه آنها اخلال در سیستم‌های هوشمند کشور است چرا که دشمن  به دنبال تشنج در ایران است که الحمدالله این امر نیز شکست خورد و خیلی سریع به همت مختصصان موضوع حل شد.

وی با اشاره به لزوم مطالبه‌گری از سوی جوانان در حوزه‌های مختلف بیان کرد: در این راه باید همه جوانب را در نظر گرفت و به اخلاقی‌ترین شکل ممکن نقد و مطالبه را مطرح کرد و این مهم، باید مورد توجه جوانان، مردم و مسئولین قرار بگیرد.

حجت الاسلام دری با بیان اینکه باید در جامعه مطالبه‌گری صحیح و منطقی داشته باشیم، خاطر نشان کرد: مطالبات بویژه از سوی جوانان باید مودبانه و در چارچوب اصول و قواعد نتیجه بخش باشد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا