سمنان

مطیعی: آموزش جوانان برای مقابله با شایعات موردتوجه باشد

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی عصر امروز در دیدار ایرج کارخایی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان و کارکنان این اداره کل که در دفتر امام جمعه سمنان انجام شد، ضمن تبریک فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل اظهار کرد: حوزه کار پدافند غیرعامل بسیار گسترده است که تلاش شما را در حفاظت از سرمایه‌ها و دارایی‌های مهم استان دوچندان می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اضافه کرد: آموزش اقشار مختلف مردم سبب می‌شود، پیشگیری مقدم بر درمان یعنی همان ترویج پدافند غیرعامل حاصل شود.

وی ادامه داد: مردم با آشنایی پدافند غیرعامل مهارت‌های لازم را کسب می‌کنند و هرچه این مهارت‌ها بیشتر شوند، هزینه و خسارات ناشی از آسیب و تهدیدات کمتر می‌شود.

مطیعی بیان کرد: با توجه به وسعت فضای سایبری و نقش فناوری در زندگی روزمره، آموزش به‌خصوص برای جوانان در راستای مقابله با شایعات که به‌عنوان یک تهدید مطرح است، موردتوجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری که پدافند غیرعامل را مستمر و همیشگی دانستند، پیوستگی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی منجر به حصول نتایج مطلوب در این زمینه خواهد شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا