سمنان

مطیعی: استفاده از انرژی خورشیدی برای تولید برق در دستور کار باشد

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در دیدار با سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان، ضمن تبریک میلاد مسعود حضرت رسول (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت بیان کرد: امید است پیروی ما از ائمه معصومین (ع) طوری باشد که در کار و زندگی‌مان مشهود بوده و روی اعمال ما مهر نبوی و جعفری حک شود.

او با عنوان اینکه استان سمنان ظرفیت بسیار مناسبی برای استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر دارد، اظهار کرد: استفاده از انرژی خورشیدی برای تولید برق قطعاً باعث کاهش مشکلات بخش تولید نیروگاهی می‌شود.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان هم در ابتدای این دیدار ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد دو نور هدایت، نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) بیان کرد: شاخص‌های این شرکت در عرصه خدمت‌رسانی به‌ویژه در بخش‌های فنی، از نرخ متوسط کشوری بالاتر و سرآمد است.

سیدمحمد حسینی‌نژاد با اشاره به اینکه خوشبختانه مردم ممتاز استان در همه زمینه‌ها همکاری بسیار خوبی دارند و در موضوع مدیریت مصرف نیز مشارکت ارزشمندی با صنعت برق صورت می‌گیرد، یادآور شد: مصرف صحیح برق و مدیریت آن یکی از موضوعات بسیار مهم محسوب می‌شود که مختص زمان و مکان خاصی نیست و همه باید در استفاده درست، به‌موقع و به‌جا، توجه لازم را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: وصول مطالبات، ارتباط مستقیمی با اجرای به‌هنگام پروژه‌های عمرانی برق‌رسانی دارد و عدم پرداخت به‌موقع بهای برق مصرفی موجب تأخیر در اجرای پروژه‌ها می‌شود که امیدواریم با حمایت مسؤولان استان و همکاری بیش از پیش مشترکان، بتوانیم خدمات شایسته‌ای به مردم ارائه کنیم.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با تأکید بر اینکه متولیان امر باید زیرساخت‌های لازم را برای تأمین میزان مصرف برق توسعه دهند، تصریح کرد: مدیریت درست مصرف انرژی باید همواره مورد اهتمام قرار گیرد تا از این نعمت الهی، به شکل مناسب‌تر بهره‌گیری شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا