سمنان

مطیعی: افراد انقلابی و دلسوز در مناصب دولتی به‌کارگیری شوند

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی بعدازظهر امروز در دیدار سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که در دفتر امام جمعه سمنان انجام شد، اظهار کرد: قاضی‌زاده هاشمی با فرهنگ استان سمنان آشنایی دارد و این استان را می‌شناسد.

وی افزود: اینکه پس از سفر ریاست جمهوری و بیان برخی موارد از سوی خانواده شهدا و ایثارگران، معاون وی در استان سمنان حضور یافت، نشان از این دارد که دولت، بنا بر خدمت و گره‌گشایی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان عنوان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران تنها نیازمند حمایت مادی نیستند؛ بلکه نیازهای معنوی آنان دارای اهمیت بیشتری است.

مطیعی اضافه کرد: مردم انتظار دارند تا در مناصب دولتی، افرادی به کار گرفته شوند که انقلابی و دلسوز نظام باشند که تاکنون در انتصابات این‌گونه عمل شده است.

وی تصریح کرد: حضور بین مردم و رسیدگی به امور آنها بر پایه و اساس قانون توسط مسؤولان و به‌کارگیری افراد دلسوز نظام، باعث اعتماد و امید بیش از پیش مردم خواهد شد.

سمنان بعد از اصفهان بالاترین شهدا را تقدیم انقلاب کرد

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این دیدار اظهار کرد: حضور قاضی‌زاده هاشمی که از خانواده و بیت شهدا و ایثارگران است را به استان سمنان خیرمقدم عرض می‌کنیم.

وی افزود: قاضی‌زاده هاشمی به‌واسطه حضور و خدمت در استان سمنان، به استان شناخت دارد که بسیار ارزشمند است.

استاندار سمنان ادامه داد: بر اساس سرانه جمعیت، استان سمنان بعد از استان اصفهان، بالاترین شهدا را تقدیم انقلاب کرده است.

هاشمی بیان کرد: به خاطر علاقه‌ای که مردم به رئیس‌جمهور دارند، نشست اقشار با محوریت خانواده شهدا برگزار و مباحثی مطرح شد.

وی ادامه داد: پیرو این مباحث، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز برای بررسی موارد مطرح‌شده در استان سمنان حضور یافت که بسیار ارزشمند است.

استاندار سمنان عنوان کرد: با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بارقه امیدی در خانواده شهدا و ایثارگر استان یقیناً به وجود خواهد آمد.

هاشمی خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان انسانی وارسته و سرمایه ارزشمندی برای استان است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا