سمنان

مطیعی: ظرفیت‌ فرهیختگان دانشگاهی برای رفع مشکلات استفاده شود

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان صبح امروز در حضور مسؤولان کانون‌های بسیج اساتید استان سمنان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا از ظرفیت‌های فرهیختگان دانشگاهی برای رفع مسائل و مشکلات بهره برد.

او با اشاره به اهمیت جهاد تبیینی به‌عنوان یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم و تبدیل تهدیدها به فرصت افزود: سازوکار و روند عملی کردن بیانیه گام دوم توسط بسیج اساتید دانشگاه‌ها ارائه شود.

امام جمعه سمنان افزود: مقام معظم رهبری به‌خوبی به نقش مهم جوانان و دانشگاهیان در پیشبرد اهداف جامعه اشاره فرموده‌ و آنان را یکی از مهم‌ترین سرمایه کشور معرفی کرده‌اند تا با حضور تأثیرگذارشان در مسائل اجرایی، موجبات تحولات عظیم در کشور را فراهم آورند.

وی بر لزوم بصیرت‌افزایی سیاسی در دانشگاه‌ها توسط اساتید بسیجی تأکید کرد و گفت: مجموعه دانشجویی ما ظرفیت حرکت‌های بزرگ برای روشنگری‌های جدی و خنثی کردن حرکات دشمن دارند.

مطیعی گفت: امیدبخشی و امیدآفرینی یک هدف بسیار مهم در بحث بسیج اساتید است و اساتید گران‌قدر باید اهتمام ویژه بر این مسأله مهم داشته باشند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا