اخبار ورزشی

معادله چندمجهولی مدعیان برای تصاحب صدر جدول

به گزارش خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران، هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» فردا (چهارشنبه) با برگزاری هفت دیدار به میزبانی گرگان، تهران (دو دیدار)، رامسر، گنبد، یزد و ورامین برگزار خواهد شد.

دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری ارومیه که رتبه‌های اول و دوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند، این هفته دو بازی سرنوشت‌ساز در خارج از خانه برگزار می‌کنند؛ آن هم در شرایطی که هر دو تیم تاکنون ۳ برد و ۹ امتیاز کسب کرده‌اند و سایه به سایه یکدیگر را در صدرجدول تعقیب می‌کنند. برد و باخت هر یک از این دو تیم، صدر جدول را دستخوش تغییرات خواهد کرد.

شاگردان رحمان محمدی‌راد در فولاد مبارکه سپاهان که هفته گذشته با پیروزی مقابل شهرداری گنبد به صدر جدول رسیدند، این هفته برای حفظ صدرنشینی باید در ورامین به مصاف شهرداری این شهر بروند.

ورامینی‌ها هفته گذشته موفق شدند در یک رالی پنچ سته از سد سایپا بگذرند تا با دو برد و چهار امتیاز صاحب رتبه ششم جدول شوند. شاگردان ساسان خداپرست این هفته درخانه با تمام قوا به استقبال حریف صدرنشین خود می‌روند تا از این تیم امتیاز بگیرند. در طرف مقابل اصفهانی‌ها هم هر چه در چنته دارند رو خواهند کرد تا به یکه‌تازی خود در صدر جدول ادامه دهند.

شهرداری ارومیه تیم دوم جدول که رقابت نزدیکی با فولاد مبارکه سپاهان دارد، در هفته چهارم میهمان شهداب یزد است؛ تیمی که هفته گذشته با باخت غافلگیرکننده مقابل لبنیات هراز آمل از صدر به رتبه پنجم جدول سقوط کرد و این هفته برای بازگشت دوباره در جمع مدعیان نهایت تلاش خود را به کار خواهد گرفت. با این حساب دو تیم برای پیروزی در هفته چهارم کار سختی پیش رو دارند.

تیم‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی نیز این هفته برای حفظ و ارتقای جایگاه تلاش خواهند کرد. فولاد سیرجان ایرانیان تیم چهارم لیگ درحالی در گرگان با تیم پاس دیدار خواهد کرد که سه برد، هشت امتیاز و چهار ست باخته در کارنامه دارد. از طرفی پاس گرگان تاکنون موفق به کسب پیروزی در لیگ نشده و تنها یک امتیاز از مجموع سه دیدار برگزار شده، کسب کرده است. در چنین شرایطی به نظر می‌رسد شاگردان سعید رضایی در تیم فولاد سیرجان ایرانیان مقابل تیم دوازدهم، رقابت چالش برانگیزی پیش رو نداشته باشند. البته اگر پاس گرگان خلق شگفتی نکند.

این درحالی است که لبنیات هراز آمل بعد از برد تحسین برانگیز مقابل شهداب یزد در هفته سوم به رتبه سوم رسید تا این هفته با کارنامه‌ای شامل سه پیروزی، هشت امتیاز و دو ست باخته، میهمان سایپا تیم هشتم جدول باشد. شاگردان ناصر شهنازی در تیم سایپا تاکنون یک برد و سه امتیاز کسب کرده‌اند قطعا برای امتیاز گرفتن از حریف غیرقابل پیش‌بینی همچون لبنیات هراز آمل طرح و برنامه خاصی اجرا خواهند کرد. این درحالی است که شاگردان بهروز عطایی قصد دارند از فرصت پیش آمده در هفته چهارم به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و معادلات را در صدر جدول بهم بریزند.

 برنامه کامل هفته چهارم لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۰ به قرار زیر است:

تهران؛ خانه والیبال، ساعت ۱۵
پیکان – مس رفسنجان
 
گرگان؛ سالن امام خمینی (ره)، ساعت ۱۶
پاس گرگان – فولاد سیرجان ایرانیان
 
رامسر؛ مجموعه ورزشی شهید صدر، ساعت ۱۶
هورسان رامسر – راه‌یاب ملل مریوان
 
گنبد؛ سالن المپیک، ساعت ۱۶
شهرداری گنبد – آذرباتری ارومیه
 
یزد؛ سالن اختصاصی شهداب، ساعت ۱۶
شهداب یزد – شهرداری ارومیه
 
ورامین؛ سالن شهید گل‌عباسی، ساعت ۱۶
شهرداری ورامین – فولاد مبارکه سپاهان
 
تهران؛ خانه والیبال، ساعت ۱۸
سایپا – لبنیات هراز آمل

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا